  • 11. Data: 2011-11-16 17:21:08
    Temat: Re: [OT]Re: dane osobowe
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-16 17:40, mvoicem pisze:

    > Przeszkadza mi sposób w jaki się o to pytają. W zasadzie niemalże żądają.

    podawaj jakis z kosmosu - zobaczysz jakie beda mieli miny w kasie :D

    --
    venioo
    GG:198909

  • 12. Data: 2011-11-16 18:45:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
    > podawaj jakis z kosmosu - zobaczysz jakie beda mieli miny w kasie :D

    Może Xiangfan - 441000?

  • 13. Data: 2011-11-16 19:03:20
    Temat: Re: dane osobowe
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Lis, 19:14, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Zdaje się jakiś bank parę lat temu wtopił kilkadziesiąt ("małe"
    > kilkadziesiąt, znaczy 20 czy 30) tysięcy złotych na życzeniach
    > urodzinowych czy imieninowych.

    BZWBK
    Ma ktos moze synature tego wyroku? Z mila checia bym przeczytal
    uzasadnienie.

    A noz widelec kiedys mi jakis bank wysle kartke na urodziny ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2011-11-16 19:46:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu>

    > podawaj jakis z kosmosu - zobaczysz jakie beda mieli miny w kasie :D

    Ale nikt nie chce tego numeru podawać.

  • 15. Data: 2011-11-16 22:56:20
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-16 20:46, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu>

    > Ale nikt nie chce tego numeru podawać.

    ja w wlkp podaje jakis nr wymyslony na 00- niby ze spod warszawy na
    zakupy wpadlem ;) robia oczy wielkie ale nic nie mowia. :) ciekawe co
    ich system analityczny wypluwa ;P

    --
    venioo
    GG:198909

  • 16. Data: 2011-11-17 20:35:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu>

    > ja w wlkp podaje jakis nr wymyslony na 00- niby ze spod warszawy na zakupy
    > wpadlem ;) robia oczy wielkie ale nic nie mowia. :) ciekawe co ich system
    > analityczny wypluwa ;P

    Ale zrozum NIE CHCĄ PODAWAĆ a nie chcą podawać trefny.

  • 17. Data: 2011-11-18 11:02:21
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Ale zrozum NIE CHCĄ PODAWAĆ a nie chcą podawać trefny.

    no ja to rozumiem. tez czasem nie chce, to po prostu mowie, ze nie
    podam. nikt nigdy nie nalegal.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-11-18 12:24:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2011 12:02), venioo wrote:

    > no ja to rozumiem. tez czasem nie chce, to po prostu mowie, ze nie
    > podam. nikt nigdy nie nalegal.

    Mi się parę razy zdarzyło że nalegali.

    Ale nawet jak nie nalegali ... kojarzy mi się to z żulem pod moim
    sklepem. Za każdym razem jak wychdzę ze sklepu, mówi coś w rodzaju "daj
    piątaka na piwo", albo "daj papierosa" ... Ja mówię żeby spadał.

    On dalej nie nalega ... mimo to jest to denerwujące.

    p. m.

  • 19. Data: 2011-11-18 15:59:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

> [...]
    > piwo", albo "daj papierosa" ... Ja mówię żeby spadał.
    >
    > On dalej nie nalega ... mimo to jest to denerwujące.

    Żebranie akurat jest karalne

  • 20. Data: 2011-11-18 20:42:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Nov 2011, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Żebranie akurat jest karalne

    Ano jest. Tyle, że z zastrzeżeniami.

    - tylko w miejscach publicznych
    - tylko jeśli ktoś "posiada środki egzystencji" (w sprawie
    "zdolności do pracy" patrz link policyjny)
    - dolegliwie tylko przy "natarczywości lub oszukaństwu"

    http://www.prewencja.pomorska.policja.gov.pl/zebract
    wo_prew.php
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-wykroczen-1
    _2_146.html
    (art.58)

    I teraz udowadniaj że tamten "posiada środki"...

    pzdr, Gotfryd