  • 1. Data: 2011-11-13 22:20:13
    Temat: Pobicie przez polcicje bez przyny, kto chetny?
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Policja masakruje twarz uczestnika marszu, dlaczego tego TVP nie pokaze ?
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=BHTrAcSHdsU

  • 2. Data: 2011-11-13 22:26:21
    Temat: Re: Pobicie przez polcicje bez przyny, kto chetny?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-13 23:20, Kris_Poland pisze:
    > Policja masakruje twarz uczestnika marszu, dlaczego tego TVP nie
    > pokaze ?
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=BHTrAcSHdsU

    NTG tępy huju.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 3. Data: 2011-11-13 22:45:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 23:20:13 +0100, Kris_Poland napisał(a):

    > Policja masakruje twarz uczestnika marszu, dlaczego tego TVP nie pokaze ?
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=BHTrAcSHdsU

    Przecież widać, że wszystkie kopy przyblokowane. Nic mu się nie stało. I
    skąd wiesz, że bez przyczyny? Bo na filmiku nie ma?
    --
    marcin

  • 4. Data: 2011-11-14 07:55:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1...@p...fixed...

    > Przecież widać, że wszystkie kopy przyblokowane. Nic mu się nie stało. I
    > skąd wiesz, że bez przyczyny? Bo na filmiku nie ma?

    sugerujesz że nawet jakby była przyczyna, to tak powinno wyglądać
    zatrzymanie przez policje?

  • 5. Data: 2011-11-14 09:15:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 08:55:29 +0100, szerszen napisał(a):

    > sugerujesz że nawet jakby była przyczyna, to tak powinno wyglądać
    > zatrzymanie przez policje?

    W kryzysowych sytuacjach? A takimi są zamieszki. Nie. Gumowe kule byłyby
    lepsze.
    --
    marcin

  • 6. Data: 2011-11-14 13:21:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1...@p...fixed...

    > Nie.

    no i chyba wszystko w temacie, więc po co sugerować że było coś poza kadrem,
    skoro sam przyznajesz że nie ma to żadnego znaczenia

  • 7. Data: 2011-11-14 13:28:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-14 10:15, zly pisze:

    > W kryzysowych sytuacjach? A takimi są zamieszki. Nie. Gumowe kule byłyby
    > lepsze.

    Ja tam uważam że Policja powinna ogrodzić tych prawych i lewych,
    następnie poczekać kto wygra, a zwycięzców aresztować i podczas próby
    ucieczki lekko zawadzić pałkami ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 8. Data: 2011-11-14 13:29:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    De lege ferenda należy znieść zakaz kar cielesnych

  • 9. Data: 2011-11-14 21:50:14
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 14.11.2011 14:28, Johnson pisze:

    > Ja tam uważam że Policja powinna ogrodzić tych prawych i lewych,
    > następnie poczekać kto wygra, a zwycięzców aresztować i podczas próby
    > ucieczki lekko zawadzić pałkami ;)

    Ten kopany dostał 3 miechy, to ile może dostać zadymiarz?

  • 10. Data: 2011-11-14 22:42:19
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:50:14 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Ten kopany dostał 3 miechy, to ile może dostać zadymiarz?

    Ale to przecież był zadymiarz
    --
    marcin