  • 11. Data: 2006-07-07 13:06:11
    Temat: Re: czynsz po wykluczeniu ze spółdzielni
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <1...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e8ljbi$25j$1@inews.gazeta.pl...

    > - osoba która zajmuje mieszkanie jest tam zameldowana na stałe
    > i to ja ją zameldowałem (przyczyny chyba nieistotne)

    mysle ze to jest kluczowy problem
    to w twoim interesie jest zwrocic mieszkanie spoldzielni w takim stanie w
    jakim je otrzymales, otrzymales je bez lokatora i bez lokatora powiniens
    je oddac

    to ty zmaledowales wiec ja teraz wymelduj, mysle ze w statucie spoldzielni
    znajdzie sie odpowiedni paragraf na to

  • 12. Data: 2006-07-07 15:53:38
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    szerszen wrote:
> [...]
    >
    > to ty zmaledowales wiec ja teraz wymelduj, mysle ze w statucie
    > spoldzielni znajdzie sie odpowiedni paragraf na to

    Nie da się wymeldować osoby, która mieszka.

  • 13. Data: 2006-07-08 08:00:13
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    szerszen napisał(a):
> [...]
    > niezmienionym lub zaakceptowanym przez obie strony
    > byc moze (moze sie myle) ze kolega bez zgody spoldzielni w lokalu
    > ktorego byl glownym najemca, zakwaterowal sobie osobe trzecia, po
    > wypisaniu sie ze spoldzielni nie dopelnil formalnosci przekazania
    > spoldzielni lokalu, a spoldzielnia nie chce dzikiego lokatora z ktorym
    > bedzie sie teraz po sadach ciagac, wiec uwaza ze pytajacy nadal jest
    > najemca mieszkania a co za tym idzie ma obowiazek za nie placic i tyle,
    > do czasu kiedy nie nastapi przakaznie powrotne miszkania i tyle

    jaka umowa???
    jaki najemca???
    spółdzielcze lokatorskie prawo do mieszkania
    gdy mu nie przysługuje (bo nie jest już członkiem) - nie ma podstaw do
    pobierania opłat jak od członka
    ale na innych podstawach... czemu nie

    KG

  • 14. Data: 2006-07-08 16:22:18
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie da się wymeldować osoby, która mieszka.

    ale wyglada na to ze to jego problem a nie spoldzielni, zreszta wcale sie
    nie dziwie

  • 15. Data: 2006-07-10 11:46:01
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Paweł wrote:
    > Własnie nie wiem, twierdzą, że do czasu aż komisyjnie przejmą _puste_
    > mieszkanie, będa mnie obciażać mimo iż nie jestem juz nawet członkiem
    > spóldzielni. Przecież gość który tam mieszka to nie jest mebel który mógłbym
    > wynieść, na dodatek grozi mi, że jak spróbuję go wyrzucić siłą, zaskarży mnie
    > do sądu. Ufff.
    Przeczytaj statut, regulamin (jeśli jest taki, który odnosi się do tych
    spraw). Nie ma zapisów na ten temat? - mogą ci nagwizdać. Jeśli są, to
    co innego.
    Fonon