  • 1. Data: 2006-07-06 11:54:52
    Temat: Jak napisac...
    Od: Gribik <g...@o...pl>

    Witam.
    Jak napisac pismo o zrzeknieciu sie z warunkow gwarancji?
    Czy musze podawac jakas podstawe prawna? Chodzi o instalacje
    gazowa w aucie. Dogadalem sie z firma iz dadza mi reduktor
    gazowy za stary reduktor, bez zadnych doplat (roznica w cenie to 200zl)
    w zamian ze zrzekniecie sie z gwarancji. Pasuje mi to, wiec probuje
    cos napisac madrego :))
    Pozdrawiam - Gribik.

  • 2. Data: 2006-07-06 12:26:40
    Temat: Re: Jak napisac...
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Gribik porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jak napisac pismo o zrzeknieciu sie z warunkow gwarancji?
    Nie musisz nic pisac. Po prostu sprzedawca nie da Ci gwarancji
> [...]
    > gazowy za stary reduktor, bez zadnych doplat (roznica w cenie to 200zl)
    > w zamian ze zrzekniecie sie z gwarancji.
    Nie widze problemu. 'Sprzedawca' nie musi udzielac gwarancji
    > Pasuje mi to, wiec probuje cos napisac madrego :))
    Inna kwestia ze ja bym na to nie poszedl
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-06 12:51:49
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > Jak napisac pismo o zrzeknieciu sie z warunkow gwarancji?

    A co ty chcesz pisać??? gwarancja to dobra wola gwaranta, nie ma
    obowiązku jej dawać. A jeśli nie chce odpowiadać z tytułu niezgodności
    towaru z umową to po prostu nie daje żadnego dowodu zakupu i tyle.
    Grzesiex

  • 4. Data: 2006-07-06 17:27:50
    Od: Gribik <g...@o...pl>

    badzio napisał(a):
    > Inna kwestia ze ja bym na to nie poszedl

    Ja normalnie tez nie, ale mieskzam juz 430km od tego
    zakladu, wiec sila rzeczy jezdze do tutejszych zakladow..
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi!