  • 1. Data: 2010-05-14 22:03:14
    Temat: Re: czy współwłaściciel może sprzedać ...
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    karamba napisal:
    > czy moja mama, która jest współwłaścicielką mieszkania ze swoim mężem (jak
    > małżonka - figuruje w akcie notarialnym) może zbyć mieszkanie, jeśli mąż
    > sprzedać się nie zgadza?

    Nie. OIDP nawet na zbycie swojego udziału, o ile nie jest majątkiem osobistym,
    potrzebna jest zgoda współmałżonka, bo zbywając teoretycznie swoje 50%, faktycznie
    zbywa swoje 25% i jego 25% ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-05-14 22:04:54
    Temat: czy współwłaściciel może sprzedać ...
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

  • 3. Data: 2010-05-14 22:11:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    karamba wrote:
    > czy moja mama, która jest współwłaścicielką mieszkania ze swoim mężem
    > (jak małżonka - figuruje w akcie notarialnym) może zbyć mieszkanie,
    > jeśli mąż sprzedać się nie zgadza?

    nie, bo nie jest jej tylko ich.
    na taką sprzedaż wymagana jest zgoda wszystkich właścicieli.

  • 4. Data: 2010-05-15 11:25:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości
    > czy moja mama, która jest współwłaścicielką mieszkania ze swoim mężem (jak
    > małżonka - figuruje w akcie notarialnym) może zbyć mieszkanie, jeśli mąż
    > sprzedać się nie zgadza?

    NIE

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?