  • 11. Data: 2005-11-26 16:44:08
    Temat: Re: czy można zawłaszczyć liczbę naturalną.
    Od: "wędrowycz" <kjas@bezspamu_vp.pl>

    > Co to jest liczba naturalna ?

    To się nazywa wąska specjalizacja! ;)

  • 12. Data: 2005-11-26 17:11:36
    Od: "wizard~!" <f...@o...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > W zdecydowanej większości przypadków 0 nie jest zaliczane
    > do zbioru liczb naturalnych.

    i co z tego?
    w informatyce i teorii mnogosci 0 uznaje sie za liczbe naturalna, takze
    postulat Peano mowi o tym, iz istnieje liczba naturalna 0

  • 13. Data: 2005-11-26 17:30:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wizard~!" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > i co z tego?

    W zasadzie to nic z tego. To kwestia umowy.

    Ale w zasadzie to o czym jest ta rozmowa? Ktoś chce
    zawłaszczyć liczbę naturalną, ktoś inny proponuje
    sprzedaż liczb 7, 13 i 25 za przystępną cenę, ktoś jeszcze inny
    pyta, czy to ma być zero... To grupa "prawo" a nie "parajona".
    ;)

    Piotr

  • 14. Data: 2005-11-26 19:41:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 26 Nov 2005 13:15:28 +0100, Artur Ch. napisał(a):

    > :D
    > Chcesz rozwalić Totalizator Sportowy poprzez "zawłaszczenie" np. "7"?
    Też radziłbym zainteresować się '7'.
    Ta liczba idealnie pasuje do Ciebie.

    Wprawdzie w różnych stronach jej synonimem będzie inna liczba. jednak mnie
    zawsze "siódema" będzie kojarzyć się z niewygórowanym mniemaniem
    posługującego się tą liczbą o czyichś możliwościach intelektualnych czy
    też uwarunkowaniach psychicznych i sugestiami konieczności pobierania
    edukacji w placówce o ww. numerku.

    również ;))

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2005-11-26 20:09:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:dma653$2gs$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sprzedaż liczb 7, 13 i 25 za przystępną cenę, ktoś jeszcze inny
    > pyta, czy to ma być zero... To grupa "prawo" a nie "parajona".

    Gdyby zamiast 'zero' napisał 'Zero' to już by było prawie TG, choć w
    zasadzie bardziej polityka...
    :D

  • 16. Data: 2005-11-26 21:18:47
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 26 lis o godzinie 20:41, na pl.soc.prawo, poreba napisał(a):

    > Też radziłbym zainteresować się '7'.
    > Ta liczba idealnie pasuje do Ciebie.

    Doprawdy?

    > Wprawdzie w różnych stronach jej synonimem będzie inna liczba. jednak mnie
    > zawsze "siódema" będzie kojarzyć się z niewygórowanym mniemaniem posługującego się
    tą liczbą

    To może pora na konsultacje?

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 17. Data: 2005-11-27 19:49:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Jesteś zainteresowany zerem?

    Zero zostało już oficjalnie na antenie darowane przez (byłego) premiera
    jednemu z posłów ;)

  • 18. Data: 2005-11-28 11:12:16
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zero zostało już oficjalnie na antenie darowane przez (byłego) premiera
    > jednemu z posłów ;)

    Panie Andrzeju - Pan Jest prawnikiem..prawda ?

    Załóżmy, ze odkryłem (bo przecież istnieje) WIELKĄ DOTAD NIEZNANA
    LICZBĘ pierwszą.
    i wymyśliłem sobie, że ta liczba tobedzie "LICZBA BOGUSLAWA".
    Chciałbym mieć do niej wyłączne prawa i zabroni jej używania

    (a więc i zapamiętywania na ich komputerach) przez tych,

    którzy mi nie opłacą za korzystanie z mojej własności...

    Mozna coś takiego przeprowadzić ?

    Bogusław

  • 19. Data: 2005-11-28 11:32:05
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    boguslaw <b...@a...edu.pl> naskrobał/a w

    > Mozna coś takiego przeprowadzić ?

    Nie.

  • 20. Data: 2005-11-28 11:51:05
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Goomich napisał(a):
    > boguslaw <b...@a...edu.pl> naskrobał/a w

    > Nie.

    A dlaczego ?

    Przeciez nieznane wyspy też kiedyś istniały i kiedyś zostały odkryte
    i przez odkrywców zostały "zawłaszczone".

    Lizcb nie brakuje, jest ich mnóstwo...
    Ale niektóre liczby zapisane jako ciągi cyfr są dobrem rzadkim..
    dlazcego ich nie można zawłaszczyć.

    Przecierz mnóstwo pracy należy włożyć w odkrycie takiej liczby.

    Boguslaw