  • 1. Data: 2005-11-26 09:45:30
    Temat: umowa o dzielo z obcokrajowcem
    Od: "Jacek R. Gruszczynski" <j...@u...interia.pl>

    Witam,

    Mam pytanie: czy polska firma moze zawrzec umowe o dzielo z obcokrajowcem
    (Holender)? Jezeli tak, to jak powinien wygladac rachunek do takiej umowy o
    dzielo? Dla obywateli PL potraca sie zaliczke na podatek dochodowych 19% z
    50% kwoty, ale na logike wychodzi ze skoro Holender rozlicza sie w Holandii
    to zaliczki nie trzeba odprowadzac... czy fiskus mysli podobnie logicznie
    jak ja? :-)

    Bede wdzieczny za odpowiedz lub/i za skierowanie mnie do konkretnej
    instytucji, ktora mi to wyjasni (nie jestem przekonany czy US jest dobrym
    adresatem),

    z gory dziekuje i pozdrawiam zimowo