  • 1. Data: 2005-11-26 11:03:11
    Temat: zamknięcie działalnosci a faktury
    Od: eth_0 <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl>

    Witam,

    Pytanie moje brzmi, czy po zamknięciu działalności gospodarczej mogą
    nadal być na moją byłą firmę wystawiane faktury VAT? Czy to jest
    zgodne z prawem?
    --
    eth_0 | mirek[at]eth0.pl | GG:4500044 | ICQ:307540896
    http://www.eth0.pl - Tani Hosting

  • 2. Data: 2005-11-26 13:05:32
    Temat: Re: zamknięcie działalnosci a faktury
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "eth_0" <mirek/ANTYSPAM/@eth0.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Pytanie moje brzmi, czy po zamknięciu działalności gospodarczej mogą
    > nadal być na moją byłą firmę wystawiane faktury VAT? Czy to jest
    > zgodne z prawem?

    No chyba nie przypuszczasz, ze jestes zobowiazany powiadomic caly
    swiat, ze zaprzestales dzialalnosci, aby ktos czegos przypadkiem nie
    wystawil...

    marekz