  • 1. Data: 2005-11-26 10:33:02
    Temat: czy można zawłaszczyć liczbę naturalną.
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Jak wiadomo, gdy brakuje jakiegos dobra ludzie zaczynają zawłaszczac.

    Czy można zostać właścicielem liczby naturalnej ?

    Niby liczb nie brakuje ale niektóre są szczególne
    i możnaby chcieć zostać włascicielem jakiejś liczby.

    Bogusław

  • 2. Data: 2005-11-26 10:38:29
    Temat: Re: czy można zawłaszczyć liczbę naturalną.
    Od: scream <n...@p...pl>

    boguslaw napisał(a):
    > Czy można zostać właścicielem liczby naturalnej ?

    A z główką wszystko w porządku?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-11-26 11:12:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    boguslaw napisał(a):

    > Czy można zostać właścicielem liczby naturalnej ?

    Co to jest liczba naturalna ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-11-26 11:18:25
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niby liczb nie brakuje ale niektóre są szczególne
    > i możnaby chcieć zostać włascicielem jakiejś liczby.

    można
    trzeba tylko wiedzieć od kogo nabyć prawa

    macso

  • 5. Data: 2005-11-26 11:33:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    macso napisał(a):

    > można
    > trzeba tylko wiedzieć od kogo nabyć prawa

    To jest głupia odpowiedź. Zawłaszczenie to nabycie pierwotne. Bez
    znaczenia są prawa poprzednika.
    A liczba naturalna nie jest rzeczy by było można ją zawłaszczyć.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-11-26 12:15:28
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 26 lis o godzinie 11:33, na pl.soc.prawo, boguslaw napisał(a):

> [...]
    >
    > Niby liczb nie brakuje ale niektóre są szczególne
    > i możnaby chcieć zostać włascicielem jakiejś liczby.

    :D
    Chcesz rozwalić Totalizator Sportowy poprzez "zawłaszczenie" np. "7"?

    :))))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2005-11-26 12:38:01
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    boguslaw wrote:
> [...]
    >
    > Niby liczb nie brakuje ale niektóre są szczególne
    > i możnaby chcieć zostać włascicielem jakiejś liczby.

    Można zawłaszczyc ale łatwiej kupić od kogoś, kto już ją ma. Ja na
    przykład jestem właścicielem 7, 13 i 25 (te mogę dostarczyć od ręki) ale
    na zamówienie mogę dowieźć również inne liczby naturalne, a także
    całkowite ujemne i niektóre rzeczywiste. Liczby zespolone obsługujemy
    jako wyłączny przedstawiciel zagranicznego koncernu, ktory się tym
    zajmuje. Szczegóły i propozycje - na privie, zaznaczam, że ceny mamy
    konkurencyjne. Przy większych transakcjach oferujemy rabat nawet do 30%.

    Pozdrawiam
    Marcin Sz.

  • 8. Data: 2005-11-26 13:15:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zajmuje. Szczegóły i propozycje - na privie, zaznaczam, że ceny mamy
    > konkurencyjne. Przy większych transakcjach oferujemy rabat nawet do 30%.

    Nie da się na privie, bo adres x...@x...pl nie istnieje.
    W jakiej cenie jest liczba pi? Jestem też zainteresowany
    liczbą sqrt(3). A jeżeli chodzi o liczby naturalne - rozumiem,
    że liczby pierwsze są tańsze niż złożone - czy tak? ;)

    Piotr

  • 9. Data: 2005-11-26 13:44:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Jak wiadomo, gdy brakuje jakiegos dobra ludzie zaczynają zawłaszczac.
    >
    > Czy można zostać właścicielem liczby naturalnej ?

    Jesteś zainteresowany zerem?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-11-26 14:25:40
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Jesteś zainteresowany zerem?

    W zdecydowanej większości przypadków 0 nie jest zaliczane
    do zbioru liczb naturalnych.

    Piotr