  • 1. Data: 2004-11-21 08:56:20
    Temat: czy można unieważnić przetarg?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Gmina ogłosiła przetarg możliwie jak najbardziej po cichu, chcąc
    wyeliminować podmiot działający na jej rynku, który jest jej jak najbardziej
    nie na ręke, prywatny. ehhhhhhhhhh

    Wartość przetargu powyżej 60.000 EUR
    Artykuł z ustawy o zamówieniach publicznych:
    Art. 40. 1. Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie przetargu
    nieograniczonego, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie
    dostępnym w swojej siedzibie oraz na własnej stronie internetowej, jeżeli
    posiada taką stronę.

    2. Jeżeli wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość
    kwoty 60.000 euro, zamawiający przekazuje ogłoszenie o zamówieniu Prezesowi
    Urzędu.

    Ogłoszenie w w Biuletynie zamówień Publicznych ukazało się i zostało
    przekazane do Prezesa Urzędu.

    Moje pytanie:
    Czy brak ogłoszenia o przetargu na własnej stronie zamawiającego jest
    wystarczającym pretekstem do unieważnienia przetargu?

    pozdrowienia
    fart

    ps
    pilne .. strasznie niesamowicie pilne!!!!!

  • 2. Data: 2004-11-21 09:11:11
    Temat: Re: czy można unieważnić przetarg?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Dodam jeszcze, ze na stronie oficjalnej urzedu jest tylko link do Biuletynu
    Informacji Publicznych Miasta X, gdzie faktycznie jest ta informacja.
    Nie jest natomiast, jak wspomniałem wcześniej na oficjalnej stronie urzędu.
    Czy podchodząc literalnie jest szansa na unieważnienie przetargu????

  • 3. Data: 2004-11-21 09:38:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik fart napisał:
> [...]
    > Nie jest natomiast, jak wspomniałem wcześniej na oficjalnej stronie urzędu.
    > Czy podchodząc literalnie jest szansa na unieważnienie przetargu????

    http://www.bip.gov.pl/document.asp?id=1#p47

    M.

  • 4. Data: 2004-11-21 10:34:41
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    wiadomości news:cnpnmc$7v6$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.bip.gov.pl/document.asp?id=1#p47

    Nie dobrze :(
    Z tego wynika, że zamieszczenie informacji na stronie BIP jest wystarczające
    z sugestią o możliwości dodatkowej publikacji ale nie obowiązkowo .....

    chyba, że się mylę , źle interpretując informację

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2004-11-21 10:42:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik fart napisał:

    > Z tego wynika, że zamieszczenie informacji na stronie BIP jest wystarczające
    > z sugestią o możliwości dodatkowej publikacji ale nie obowiązkowo .....

    Ale jakie miasto? Bo tak bedziemy sobie teoretyzować....

    Jednak z tego, co pamiętam, biuletyn UZP miał zawsze moc wystarczającą
    (ale to było jeszcze przed ustawą o informacji publicznej)

    M.

  • 6. Data: 2004-11-21 11:47:05
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > M.

    Daj znac na email proszę

    fart

  • 7. Data: 2004-11-21 13:08:59
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dobrze :(
    > Z tego wynika, że zamieszczenie informacji na stronie BIP jest
    > wystarczające z sugestią o możliwości dodatkowej publikacji ale nie
    > obowiązkowo .....

    I tak jest, a za gapiostwo trzeba placic.
    W normalnie dzialajacej firmie jest pracownik, któremu sie zleca stale
    monitorowanie ukazujacych sie przetargów - np. na stronie UZP. Sa równiez
    serwisy internetowe oferujace takie monitorowanie (w tym równiez przetargi
    spoza BZP).

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 8. Data: 2004-11-21 13:56:29
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > serwisy internetowe oferujace takie monitorowanie (w tym równiez przetargi

    Leszku .. już to widze .. jak w firmie zatrudniającej 5 oso zatrudniasz
    jednego człowieka do śledzenia przetargów .. pozostałym obcinasz zarobki o
    20 % ... bi ten jeden nie bedzie pracował za darmo (to samo usługi
    internetowe - ale dziękuję za informacje)
    a gapa ...... jasne ......... ale kurna znajdz takiego ... ktory śledzi 2000
    zmieniających się przepisów gospodarczych....

    pozdrawiam
    fart

    a czy trzeba płacić ... wiesz nie miałbym pretensji ... jakby wszystkie
    podnioty miały równe prawa a tutaj ewidentnie w tym przypadku gmina
    umieściła w tym jednym przetargu informację na stronie BIP .. a pozostałych
    ... nawet o gówniane rzeczy informowała na łamach tygodników lokalnych ...
    .. i to mnie boli

  • 9. Data: 2004-11-21 15:58:13
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

> [...]
    > fart
    >
    > ps
    > pilne .. strasznie niesamowicie pilne!!!!!

    Jeżeli przetrg był powyżej 60 000 to obowiązkowo należało umieścić
    informację o nim w Biuletynie Zamówień PublicznychJeżeli zamawiający tego
    nie zrobił wówczas postępowanie należy unieważnić a jeżeli zamawiający tego
    nie zrobi to umowa jest nieważna :-)

    Po więcej informacji zapraszam na priv

    Darek

  • 10. Data: 2004-11-21 16:17:34
    Od: "Krzysztof" <z...@k...onet.pl>

    Nie można.Ogloszenie w BZP jest wystarczajace i zamawiajacy nie ma obowiązku
    informowania o nim w dodatkowych publikatorach.Przeglądanie BZP w internecie
    zajmuje mi minute dziennie.Pozdrawiam
    Krzysztof