  • 1. Data: 2004-11-20 21:04:42
    Temat: szef-brak wynagrodzenia-sad pracy??!?
    Od: b...@w...pl (KotKrakow)

    Moj szef nie wyplacil mi do dnia dzisiejszego wynagrodzenia za
    pazdziernik...Jak wyglada sprawa zlozenia doniesienia do sadu pracy ?
    Podobno pracownik jest w stanie raczej na 100 % wygrac taka
    sprawe...Czy ktos byl w takiej sytuacji-a jesli tak-to jak sie to
    odbywa?

  • 2. Data: 2004-11-22 13:25:45
    Temat: Re: szef-brak wynagrodzenia-sad pracy??!?
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    KotKrakow wrote:

> [...]
    > Podobno pracownik jest w stanie raczej na 100 % wygrac taka
    > sprawe...Czy ktos byl w takiej sytuacji-a jesli tak-to jak sie to

    Byles w ksiegowosci/u szefa zapytac najpierw skad to opoznienie?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-22 14:31:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> popełnił 22 lis 2004
    na pl.soc.prawo utwór news:cnsppv$1tc$2@nemesis.news.tpi.pl:

    > Byles w ksiegowosci/u szefa zapytac najpierw skad to opoznienie?
    Znałem kiedyś człowieka, który...
    ...miał podobny problem.
    Jego kontrahent nie zapłacił mu pomimo upływu terminu wymagalności.
    Czy powinien iść do księgowości kontrahenta i pytać się dlaczego
    mu nie zapłacili w terminie? A jak juz bedzie wiedzial to co?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2004-11-22 20:27:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jego kontrahent nie zapłacił mu pomimo upływu terminu wymagalności.
    > Czy powinien iść do księgowości kontrahenta i pytać się dlaczego

    Oczywiście! Taka zaległość może wynikać ze zwykłej ludzkiej pomyłki i
    wystarczy jeden telefon żeby sprawa się wyjaśniła a płatność została
    dokonana. Do sądu zawsze zdążysz.

    Alek