    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozna otworzyc paczke przy kurierze ?
    Date: Tue, 30 Aug 2005 14:53:39 +0200

    In news:df1jfo$sat$1@news.interia.pl,
    Zbig.T <t...@i...pl> napisał/a:

    > Takie postępowanie jest przestępstwem np. pozbawiania wolności. Nawet
    > jeżeli jego obowiązkiem jako pracownika firmy kurierskiej byłoby
    > pozostanie przy otwieraniu paczki nie możesz "siłą" zmusić go do
    > tego". Pzdr.

    Alez ja go siłą nie zmuszam, po prostu nie wiem, gdzie zapodziałam klucze,
    pan poczeka, zaraz znajdę, albo ewentualnie zadzwonimy po ślusarza, albo
    poczekamy, za dwie godzinki przyjdzie babcia, no wie pan, siła wyższa ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Staraj się zawsze być pożytecznym, lecz nigdy - niezastąpionym
    /Eschenbach/