  • 11. Data: 2008-09-04 02:52:51
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9nb02$97$1@inews.gazeta.pl Maxiuca <m...@p...fm>
    pisze:

    > A co to ma do rzeczy? Nie powinien być prawnikiem z zakresie prawa pracy,
    > ale pracodawcą może być. Możliwe, że nie zna się też na serwisie
    > samochodów dostawczych i czy to znaczy, że ma takich nie kupować do
    > firmy? Pracodawca jest od dawania pracy
    Co? Dawania???
    A niech nie daje i sam na siebie tyra, zobaczymy czego się dorobi jak na
    niczyim garbie nie pojedzie.

    > a nie od znania się na
    > wszystkim, bo inaczej musiałby całe życie się dokształcać zamiast
    > prowadzić firmę. Od księgowości ma się księgową albo biuro księgowe a od
    > prawa pracy prawników albo idzie po poradę do biura prawniczego.
    Owszem. Ale nie poszedł do biura prawnego (trzeba zapłacić) tylko przylazł
    na grupę za darmo.

    > Samochody dostawcze serwisuje się w serwisie a pracownik powinien
    > pracować a nie żerować na czyjejś ciężkiej pracy. Proste jak drut.
    Masz kiepskie pojęcie o drucie.
    Pracodawca nie powinien żerować na czyjejś ciężkiej pracy. Proste?

    > A koledze alebum radzę poradzić się prawdziwego prawnika (tak, będzie to
    > kosztować, ale zakładam, że "tusze, tonery, folie do faksów" też nie są
    > za darmo rozdawane) i życzę powodzenia w wywaleniu darmozjada.
    Czyli chcesz, żeby ktoś został bez środków do życia?
    Ja tam życzę "darmozjadowi" możliwie najobfitszego posiłku. ;)

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-09-04 03:21:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g9n86n$foi$3@inews.gazeta.pl witek

    > No to znajdź go a potem goń.
    > Ze świadkami-szybkobiegaczami najlepiej i kamerami.

    no wiec zdecyduj sie o co ci chodzi piszac niekoniecznie, bo narazie to
    gadasz jak pijany

  • 13. Data: 2008-09-04 05:23:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    Właśnie próbuje przestać nim być.

    > Owszem. Ale nie poszedł do biura prawnego (trzeba zapłacić) tylko
    > przylazł na grupę za darmo.

    Nie przylazł a przyszedł. Łażą takie łajzy jak ty.

    > Pracodawca nie powinien żerować na czyjejś ciężkiej pracy. Proste?

    Taaak? A jaki niby jest *cel* zatrudniania pracowników w firmach?
    Otóż jest nim zysk firmy (a nie dobrobyt pracowników).

    > Czyli chcesz, żeby ktoś został bez środków do życia?

    Czyli chcesz, żeby ktoś brał pieniądze bez świadczenia pracy?

    > Ja tam życzę "darmozjadowi" możliwie najobfitszego posiłku. ;)

    Czego innego można spodziewać się po bolszewiku...

  • 14. Data: 2008-09-04 05:39:25
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Jotte pisze:

    > Pracodawca nie powinien żerować na czyjejś ciężkiej pracy. Proste?

    A gdzie Ty tu widzisz ciężką pracę ? Na urlopie czy na zwolnieniu ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 16. Data: 2008-09-04 07:06:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > serwisuje się w serwisie a pracownik powinien pracować a nie żerować na
    > czyjejś ciężkiej pracy. Proste jak drut.

    nie w Polsce. W Polsce musisz byc przede wszystkim prawnikiem, bo jak
    bedzie inaczej to chociazbys nei wiem jakim był fachowcem, to i tak w koncu
    zrobisz cos nie pomysli urzedników i przywala taka kare, ze nie pozostanie
    ci nic innego jak narzedzia sprzedac...

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 15. Data: 2008-09-04 07:06:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Owszem. Ale nie poszedł do biura prawnego (trzeba zapłacić) tylko
    > przylazł na grupę za darmo.

    a jak wiadomo, grupy do tego nei słuza...
    A moze do prawnika pójdzie ale wolłaby juz cos wiedziec.
    Skad u ciebie jaka złosliwosc w tym temacie?
    Przeciez nikt cie nie zmuszal do pomocy, a ty nie dosc ze pomóc nie chcesz,
    to jeszcze zlosliwie zaczepiasz pytajacego.

    > Masz kiepskie pojęcie o drucie.

    > Pracodawca nie powinien żerować na czyjejś ciężkiej pracy. Proste?

    zerowac nie, czerpac z niej zyski - jak najbardziej.
    Niemniej na podstawie pierwszego postu nie widze absolutnie zadnej szansy,
    zeby wywniosowac jakim pracodawca jest watkotwórca.

    > Czyli chcesz, żeby ktoś został bez środków do życia?
    > Ja tam życzę "darmozjadowi" możliwie najobfitszego posiłku. ;)

    Naprawde nie znasz ludzi ktorzy chodza na fałszywe zwolnienia lekarskie, bo
    domyslam sie ze o takie sytuacje tu chodzi.
    Moze warto byłoby poprosic ZUS o sprawdzenie, czy pracownik rzeczywiscie
    choruje?

    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 17. Data: 2008-09-04 07:11:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    log.net.pl
    użytkownik *Jotte* napisał(a):

    [...]

    Siedzisz jeszcze w minionej epoce, gdzie "czy się stoi, czy..."

    --
    Big Jack
    //////

  • 18. Data: 2008-09-04 07:19:52
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 04 Sep 2008 04:52:51 +0200, Jotte napisał(a):

    > Czyli chcesz, żeby ktoś został bez środków do życia? Ja tam życzę
    > "darmozjadowi" możliwie najobfitszego posiłku.

    Ale przecież nie wiesz jakie są naprawdę okoliczności sprawy. Wątkodawca
    napisał, że gość się miga od roboty -- naprawdę nie uważasz, że to dobry
    powód, aby się z pracownikiem rozstać?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2008-09-04 09:10:17
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A tak BTW - daj jakieś namiary na niego, trzeba mu powiedzieć jak ci to
    > skutecznie uniemożliwić. ;)

    Gość jest leser i nygus, chce brać kasę za friko i trzeba mu to
    uniemożliwić.

    A Ty Jotte może już więcej nic nie mów. O to Cię proszę.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 20. Data: 2008-09-04 09:21:52
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    wiadomości news:04092008.68702F0C@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > koncu zrobisz cos nie pomysli urzedników i przywala taka kare, ze nie
    > pozostanie ci nic innego jak narzedzia sprzedac...

    No dlatego ja, mimo wykształcenia wyższego ekonomicznego, rejestrując
    działalnosć nawet chwili nie myslalem o tym, ze bede sam prowadził
    ksiegowość, bo nie miał bym z tym problemu, ale nie mam też czasu żeby
    śledzić codziennie zmieniające sie przepisy, interpretacje urzędów, myslec
    na tym jak rozliczyć wyjazd gdzies tam a jak coś innego. Wolę ten czas
    poświęcić na zarabianie pieniędzy. Jak mam problem prawny to ide do
    prawnika. Po prostu oszczędzanie na takich usługach nie ma sensu, bo prędzej
    czy później będzie się tego żałować. To tak jak z tym serwisem samochodów.
    Pójdziesz do ASO, zapłacisz 2x niż u pana Mietka, ale masz spokój (wiadomo,
    że nie zawsze, że ASO też potrafi spieprzyć, ale generalnie to robią dobrze,
    wystawiają faktury na naprawy i dają na nie gwarancje). A pan Mietek zrobi
    na częściach z Bangladeszu, weźmie do kieszeni a jak przyjedziesz że się
    rozsypało to Cie poszczuje psami. Można też kupić "service manual",
    sprowadzić samemu częsći, wyposażyć sobie prywatny warsztat i samemu
    naprawiać. Niestety efekt może być gorszy niż działalność pana Mietka...

    Polacy właśnie jeszcze nie nauczyli się, że od naprawiania kranów są
    hydraulicy, od projektowania mieszkań projektańci wnętrz, od robienia
    fotografii fotografowie, od księgowości księgowi, od prawa prawnicy i, co
    najważniejsze, od leczenia lekarze. A każdy Polak chce przyoszczędzić i być
    jednocześnie hydraulikiem, projektantem wnętrz, fotografem, prawnikiem,
    księgowym, prawnikiem i lekarzem.

    --
    Max