  • 1. Data: 2008-09-03 20:06:32
    Temat: zajecie komornicze
    Od: "isia" <m...@g...pl>

    komornik zablokowal mi kwote kilkuset pln. na kilku moich kontach. Z jednego
    sobie zabral pieniazki , a na pozostalych mam zablokowane srodki juz ponad
    miesiac. Dzwonilem kilkukrotnie i przepraszano mnie , obiecywano ze sie zajma
    ta sprawa , a konta poblokowane :( . Co mozna zrobic w swietle prawa ?

  • 2. Data: 2008-09-03 21:35:34
    Temat: Re: zajecie komornicze
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dzwonilem kilkukrotnie i przepraszano mnie , obiecywano ze sie zajma
    > ta sprawa , a konta poblokowane :( . Co mozna zrobic w swietle prawa ?

    Złożyć kurtuazyjną wizytę z dwoma 2 metrowymi kolegami.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-03 21:56:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    isia wrote:
> [...]
    > ta sprawa , a konta poblokowane :( . Co mozna zrobic w swietle prawa ?

    1. upomniec sie u komornika
    2. w sądzie złożyć na niego skargę.

  • 4. Data: 2008-09-09 08:33:32
    Od: "Janusz Wawer" <h...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > 1. upomniec sie u komornika
    > 2. w sądzie złożyć na niego skargę.

    Czy te "pieniążki", które zabrał (bank mu wysłał) pokryły całość roszczenia
    czy powinien zabrać z pozostałych aby nastąpiło pokrycie?

  • 5. Data: 2008-09-09 08:53:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Janusz Wawer wrote:

    > Czy te "pieniążki", które zabrał (bank mu wysłał) pokryły całość roszczenia
    > czy powinien zabrać z pozostałych aby nastąpiło pokrycie?

    skoro ktos u komornika przepraszal to pewnie pokryło, tylko zabrakło rąk
    do pracy, żeby wysłać pismo do banku o zwolnieniu konta.

  • 6. Data: 2008-09-09 09:12:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik isia napisał:
> [...]
    > ta sprawa , a konta poblokowane :( . Co mozna zrobic w swietle prawa ?

    Złożyć sprawę do sądu przeciwko bankom i zażądać kilkudziesięciu tysięcy
    zadośćuczynienia za złamanie prawa.

    Kasa na kontach podlega ochronie - także przed komornikiem - do kwoty
    dzisiaj bodajże 7 tys. zł.

    No chyba, że to zajęcie na poczet alimentów.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net

  • 7. Data: 2008-09-09 09:18:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Złożyć sprawę do sądu przeciwko bankom i zażądać kilkudziesięciu tysięcy
    > zadośćuczynienia za złamanie prawa.

    Halo! Ziemia! Film się skończył.

    > Kasa na kontach podlega ochronie - także przed komornikiem - do kwoty
    > dzisiaj bodajże 7 tys. zł.

    No i...., bo z postu nie wynika ile było na koncie, tylko ile zostało
    zajęte.

    > No chyba, że to zajęcie na poczet alimentów.

    A może konto firmowe.