  • 11. Data: 2005-04-07 08:54:13
    Temat: Re: czy moge w euro ustali cenę ?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > A jakie jest rozwiazanie z tym kierowca co dowozil za malo?
    > Odparowac przez jakis odpowietrzenie by nie zdazylo. W cysternie tez
    > sie raczej paliwo nie schladza, no chyba ze jakas straszna zima byla
    > i dlugo jechal, a zbiornik podgrzewany jakas geoterma ;)

    Przewiń w dół posta pierwszego, albo... w tym na który odpowiadałes
    było zacytowane rozwiązanie ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2005-04-09 21:42:18
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Hubi" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    > wiadomości news:d31hac$cvc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > [cut]
    >
    > Nie mozna. Ceny w Polsce musza byc wyrazone w zlotych.

    Skoro jestesmy w UE to nie moze podac ceny w pln i euro?
    Np. na jakiejs kartce. Nie mam pojecia czy mozna na kartce ;)

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 13. Data: 2005-04-10 08:49:20
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "DrMaksiu" <m...@m...uk> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro jestesmy w UE to nie moze podac ceny w pln i euro?
    > Np. na jakiejs kartce. Nie mam pojecia czy mozna na kartce ;)

    Pewnie, że można - nawet możesz w pesetach tylko musisz pamiętać o
    przestrzeganiu przepisów obowiązujących w przypadkach wystawiania faktur w
    walutach innych niż PLN

  • 14. Data: 2005-04-10 08:59:03
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Sun, 10 Apr 2005 10:49:20 +0200, na pl.soc.prawo, pissmejker napisał(a):

    > Pewnie, że można - nawet możesz w pesetach

    No, w pesetach, to akurat nie.
    Już ich dawno nie ma.
    A w euro, to chyba tak. Coś tam nawet przebąkiwano w telewizji przed
    wstąpieniem do Unii, że z dniem wstąpienia będzie można oficjalnie kupować
    w polskich sklepach za euro obok złotówki.
    Jak to dalej poszło, nie wiem. W każdym razie w polskich sklepach zostało
    po staremu, przynajmniej patrząc na etykietki cenowe - same złotówki.

    --
    J.A.

  • 15. Data: 2005-04-10 18:49:38
    Od: "Hubi" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    chce wystawic cene i w euro i w złotych - tyle ze na dystrybutorze bedzie w
    euro sie obracać
    na szczęście ceny paliw zaczynaja spadac wiec mam nadzieje ze nei bedzie
    mnie to póki co dotyczcyć :)
    ale na pryszłość chciałbym wiedzieć - czy ktoś wie gdzie szukać ?
    odpowidnich przepisów

  • 16. Data: 2005-04-10 18:58:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    Hubi napisał(a):
> [...]
    > mnie to póki co dotyczcyć :)
    > ale na pryszłość chciałbym wiedzieć - czy ktoś wie gdzie szukać ?

    Nie możesz. Na szczęście.
    Już widzę te kolejkI do E95 za 1.02 i ON za 0.90. :)

    --
    SPP

  • 17. Data: 2005-04-10 19:07:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > A w euro, to chyba tak. Coś tam nawet przebąkiwano w telewizji przed
    > wstąpieniem do Unii, że z dniem wstąpienia będzie można oficjalnie kupować
    > w polskich sklepach za euro obok złotówki.

    W niektórych można - np. w TESCO koło mnie kilka kas przyjmuje euro,

  • 18. Data: 2005-04-10 19:09:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hubi wrote:

    > inwestycji - jesli ceny utrzymaja sie tylko kilka tygodni
    > czy wobe tego moge ustawic na dystrybutorze cene w euro ?

    Nie. Walują obowiązującą w Polsce jest (nowy) złoty polski. Nie możesz
    mieć cen w walutach obcych.

    Zrób tak, jakktoś proponował - przesuń przecinek na liczydle albo
    domaluj mnożnik.

  • 19. Data: 2005-04-11 06:57:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2005, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > +
    > + Nie. Walują obowiązującą w Polsce jest (nowy) złoty polski. Nie możesz mieć

    Możesz podać "podstawę" ?
    Zastrzegam iż nie wnikam w sprawę płatności - chodzi o samą *umowę*,
    a raczej ustalenia w zakresie jakich umów miałoby nie być wolno
    określić cen "w walucie".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 20. Data: 2005-04-11 06:58:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2005, spp wrote:

    > + Hubi napisał(a):
    > + > chce wystawic cene i w euro i w złotych
    [...]
    > + Nie możesz. Na szczęście.

    Możesz podać podstawę prawną ?
    Chodzi o *ustalenie ceny* a nie o *realizację płatności* - bo to
    dwie różne rzeczy :) i ustalenie zakresu w którym ów zakaz "podania
    ceny w walucie" miałby obowiązywać: sprzedaż konsumencka, obrót
    handlowy gospodarczy, umowy osobiste...

    > + Już widzę te kolejkI do E95 za 1.02 i ON za 0.90. :)

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)