  • 1. Data: 2005-04-06 20:30:50
    Temat: Legalnosc CD z freeware
    Od: "forkie" <f...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie: czy sprzedaz plyt z zebrana kolekcja programow freeware i
    open-source jest legalna?
    Czy mozna sprzedawac takie plyty np. na allegro bez zadnych konsekwencji
    prawnych?

    Pozdrawiam
    forkie

  • 2. Data: 2005-04-06 20:50:05
    Temat: Re: Legalnosc CD z freeware
    Od: Niunia <j...@t...gdzies>

    In article <d31h6v$c4t$1@nemesis.news.tpi.pl>, f...@g...pl says...
> [...]
    > open-source jest legalna?
    > Czy mozna sprzedawac takie plyty np. na allegro bez zadnych konsekwencji

    np w programach mojego autorstwa jest notka o ZAKAZIE sprzedazy :)

    oczywiscie mozesz sie tlumaczyc ze to nie oplata za program tylko za
    nosnik ale niech ja tak zobacze u ciebie cos mojego sprzedawane to
    chocby skarbowka cie zalatwie :)

    brak pozdrowien dla oslow ktorzy zarabiaja na czyjejs bezinteresownej
    pracy

  • 3. Data: 2005-04-06 20:54:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    forkie napisał(a):
> [...]
    > open-source jest legalna?
    > Czy mozna sprzedawac takie plyty np. na allegro bez zadnych konsekwencji

    Open Source mozesz - ale nie bez konsekwencji. Przeczytaj licencje GPL -
    musisz zapewnic m.in. dostep do kodow zrodlowych.

  • 4. Data: 2005-04-06 20:54:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mam pytanie: czy sprzedaz plyt z zebrana kolekcja programow freeware i
    > open-source jest legalna?
    > Czy mozna sprzedawac takie plyty np. na allegro bez zadnych konsekwencji
    > prawnych?

    opensource mozesz sprezdawac ale jezeli chodzi o programy freware to zalezy
    od licencji.

    P.

  • 5. Data: 2005-04-06 20:58:32
    Od: "forkie" <f...@g...pl>

    > Open Source mozesz - ale nie bez konsekwencji. Przeczytaj licencje GPL -
    > musisz zapewnic m.in. dostep do kodow zrodlowych.

    Owszem, czyli podusmowujac - jesli udostepniam w ten sposob programy na
    licencji GPL to wszystko jest ok?

  • 6. Data: 2005-04-06 21:15:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    forkie napisał(a):

    > Owszem, czyli podusmowujac - jesli udostepniam w ten sposob programy na
    > licencji GPL to wszystko jest ok?

    http://tinyurl.com/4ohhh

    Jezeli udostepniasz kody zrodlowe, to raczej nie musisz sie niczym
    przejmowac.

    PS - fajny 'ohhh' tinyurl sie udal ;)

  • 7. Data: 2005-04-06 21:17:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jezeli udostepniasz kody zrodlowe, to raczej nie musisz sie niczym
    > przejmowac.

    jezeli udosteonia na zyczenie oczywiscie.

    P.