  • 1. Data: 2005-01-29 21:18:47
    Temat: Re: Szczerość IRCopow
    Od: "Tomy" <t...@p...fm>

    "Adam Wysocki" <g...@w...studio.tpi.pl> wrote in message
    news:gophi.pi.1107027450@news.apcoh.org...
    > Tyle, że Tomyemu nikt nie musi kompletnie *nic* udowadniać. BTW,
    > szkoda że twórcy polskiego prawa się do tego nie stosują, hint:
    > przepisy dotyczące molestowania seksualnego, kiedy to domniemany
    > molestujący musi udowadniać, że nie molestował. Ale to już temat
    > na pl.soc.prawo (FUT, bo jakbym nie ustawił, to pewnie moderator
    > zrobiłby to za mnie).

    Oczywiscie, ze nie musi nic udowaniac, wystraczylo tylko odpowiedziec w
    jakikolwiek sposob na zadane pytanie i sie do niego ustosunkowac. I nikt tu
    za posrednictwem internetu nie stosuje prawa, tym bardziej nikt mnie tu nie
    molestowal seksualnie, a jedynie po prostu nieslusznie i bez powodu dal
    k:line a pozniej nie chcial sie przyznac do tego bledu.
    Pozdrawiam
    Tomasz Walczak

  • 2. Data: 2005-01-29 21:53:43
    Temat: Re: Szczero=B6=E6 IRCopow
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > za posrednictwem internetu nie stosuje prawa, tym bardziej nikt mnie tu nie
    > molestowal seksualnie, a jedynie po prostu nieslusznie i bez powodu dal
    > k:line a pozniej nie chcial sie przyznac do tego bledu.

    Ale o co chodzi ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-01-30 10:53:54
    Od: "Tomy" <t...@p...fm>

    "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> wrote in message
    > Ale o co chodzi ?

    Przepraszam, przez przypadek poszlo to nie na ta grupe co powinno, nie wiem
    jakim cudem, jak nawet nie bylem tu zasubskrybowany.
    Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam
    Tomasz Walczak

  • 4. Data: 2005-01-30 16:01:44
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Tomy <t...@p...fm> wrote:

    > Przepraszam, przez przypadek poszlo to nie na ta grupe co powinno, nie
    > wiem jakim cudem, jak nawet nie bylem tu zasubskrybowany.

    Takim cudem, że to temat bardziej odpowiedni na pl.soc.prawo, niż pl.irc.

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    <gophi> pies też go zgwałci? <madi> to już zależy od orientacji psa.

  • 5. Data: 2005-01-30 17:32:59
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 30 Jan 2005 11:53:54 +0100,
    Tomy <t...@p...fm> screamed:

    Przecież był FUT warning.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 18:32:43 user up 10507 days, 6:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Multitasking a Pentium is like stepping on the motherboard with running cleats.