  • 1. Data: 2005-01-29 21:40:08
    Temat: Nagroda jubileszowa
    Od: "flania" <f...@o...pl>

    Witam ,
    moja szkoła ma być zlikwidowana w czerwcu 2006 roku.Będę wtedy miała 24 lata
    pracy w szkole.Czy mogę doliczyć sobie pracę na koloniach podczas wakacji do
    stażu pracy,żeby otrzymać nagrodę jubileuszową za 25 lat (wiem,że przy
    likwidowaniu szkoły można taką nagrodę dostać jeżeli ma się mniej niż 12
    miesięcy do jej otrzymania)??
    Pozdrawiam

    Nauczycielka

  • 2. Data: 2005-01-29 21:46:06
    Temat: Re: Nagroda jubileszowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    flania wrote:
> [...]
    > stażu pracy,żeby otrzymać nagrodę jubileuszową za 25 lat (wiem,że przy
    > likwidowaniu szkoły można taką nagrodę dostać jeżeli ma się mniej niż 12

    Nie. Nauczycielem jesteś przez 12 miesiecy w roku i wakacje już raz
    zostały policzone.
    Te 24 lata maja juz w sobie te wakacje. Chciałabyś je jeszcze raz dodać?

  • 3. Data: 2005-01-29 21:54:52
    Od: "flania" <f...@o...pl>

    Witam ,

    > Nie. Nauczycielem jesteś przez 12 miesiecy w roku i wakacje już raz
    > zostały policzone.
    > Te 24 lata maja juz w sobie te wakacje. Chciałabyś je jeszcze raz dodać?

    Nie zaznaczyłam tego w teksie ale chodziło mi o kolonie które prowadziłam
    jeszcze na studiach !!

  • 4. Data: 2005-01-29 22:28:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    flania wrote:

    > Nie zaznaczyłam tego w teksie ale chodziło mi o kolonie które prowadziłam
    > jeszcze na studiach !!

    Na umowę o pracę?

  • 5. Data: 2005-01-30 08:56:26
    Od: "flania" <f...@o...pl>

    > Na umowę o pracę?

    Mam zaświadczenie ,że pracowałam ale nie mam umowy