  • 1. Data: 2004-10-27 13:43:48
    Temat: czy mam obowiązek dać ubranie?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Są kontrole sanepidu, inspekcji pracy, urzędu skarbbowego i jeśli chcą
    oglądnąć niektóre części przedsiębiorstwa .... powinni ubrać przynajmniej
    fartuchy. Tak stanowi GHP/GMP, w które zaopatrzyłem przedsiębiorstwo.
    Czy moim obowiązkiem jest dostarzyć kontrolującej np. pani sanepidowej, pana
    PIP biały, jasny lub czysty fartuch ... Czy też ma mieć własny .. a jeśli ja
    mam dać to poproszę o podstawę prawną.

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2004-10-27 20:40:08
    Temat: Re: czy mam obowiązek dać ubranie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Masz obowiązek ów fartuch dostarczyć. Ale nie każ mi szukać podstawy
    prawnej. Podejrzewam, ze jest w przepisach o kontroli sanitarnej. jest w
    każdym razie na pewno, bo kiedyś w mojej obecności gość został za brak owego
    fartucha ukarany i kontrolujący wyjęła i pokazała mu dziennik ustaw. Ale to
    było jakiś czas temu i nie pamiętam. Możesz zadzwonić do sanepidu i zapytać.

  • 3. Data: 2004-10-28 05:47:47
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > fartucha ukarany i kontrolujący wyjęła i pokazała mu dziennik ustaw. Ale
    > było jakiś czas temu i nie pamiętam. Możesz zadzwonić do sanepidu i

    Oczywiście tutaj zachodzi jeszcze potrzeba znać, jakie będą rozmiary
    kontrolujących oraz ich płeć i upodobania kolorystyczne, bo przecież pani
    kontroli o wyskokości 195 cm wzrostu nie ubiorę w fartuszek dla pana
    kontrola o wysokości 150 cm.

    Nie żebym sie nie zgadzał .. poprostu muszę mieć dla nich pełną rormiarówkę
    :))

    pozdrawiam
    fart

    a właśnie dzwonie do sanepidu

  • 4. Data: 2004-10-28 20:43:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie żebym sie nie zgadzał .. poprostu muszę mieć dla nich pełną
    rormiarówkę

    W praktyce wystarczy średni rozmiar. To przecież tylko biały fartuch, a nie
    suknia ślubna. A kontrolujący będzie tylko przez chwilę w tym przebywał i
    raczej żadnych prac nie będzie wykonywał.

  • 5. Data: 2004-10-29 09:54:43
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

> [...]
    > kontrola o wysokości 150 cm.
    >
    > Nie żebym sie nie zgadzał .. poprostu muszę mieć dla nich pełną

    kup kilka w największym rozmiarze
    im osoba idiotyczniej będzie w tym wyglądać
    tym szybciej skończy sie kontrola.:)))))))))
    MM

    nie zapomnij o jakimś napisie na plecach:)))))

  • 6. Data: 2004-10-29 13:20:03
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mark" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym szybciej skończy sie kontrola.:)))))))))
    > MM
    >
    > nie zapomnij o jakimś napisie na plecach:)))))

    ooooooo
    i to jest myśl
    na plecach napiszę: KońTrol

  • 7. Data: 2004-10-29 15:56:53
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    > ooooooo
    > i to jest myśl
    > na plecach napiszę: KońTrol

    proponuję jeszcze wymysleć jakiś obowiązkowy kask na głowę :)))
    to by było pokonać ich własną bronią.
    MM

  • 8. Data: 2004-10-29 17:29:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mark" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Obowiązkowość lub nie kasku ochronnego wynika z rozporządzeń, a nie woli
    kierownictwa zakładu. Oczywiście dla swoich pracowników mogą takie przepisy
    wprowadzać, ale wobec kontrolującego jurysdykcji nie mają.

  • 9. Data: 2004-10-29 20:59:54
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > tym szybciej skończy sie kontrola.:)))))))))
    > MM
    >
    > nie zapomnij o jakimś napisie na plecach:)))))

    Nie fartuchy tylko bluzy i spodnie. Spodnie bez zadnego paska, żeby cały czas
    spadały. I do tego jak firma produkuje żarcie to jeszcze takie idiotyczne
    czepki. Żeby jak Friko i Koko wyglądali. No i w przypadku żarcia muszą mieć
    książeczki zdrowia do pokazania, oczywiście z aktualnymi badaniami. No właśnie
    czy osoby przychodzące na kontrolę do firmy spożywczej i chcące wejść na
    produkcję muszą mieć aktualne książeczki zdrowia, oto jest pytanie ? Tomek

  • 10. Data: 2004-10-30 21:23:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Oct 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ Obowiązkowość lub nie kasku ochronnego wynika z rozporządzeń, a nie woli
    >+ kierownictwa zakładu. Oczywiście dla swoich pracowników mogą takie przepisy
    >+ wprowadzać, ale wobec kontrolującego jurysdykcji nie mają.

    Wiesz, przy odrobinie inwencji może się okazać że DZIŚ i akurat
    TAM gdzie prawdopodobnie :) się udają kaski MUSZĄ być... "wie
    Pan, dachówki spadały..." ;)
    Inna sprawa że KońTroll :) może stać się drobiazgowa ;>

    pozdrowienia, Gotfryd