  • 1. Data: 2004-10-27 10:37:07
    Temat: Re: Co jest utworem przy programie ?
    Od: "Mumas" <t...@w...pl>

    Wczoraj przeczytałem jeszcze raz dokładnie tą umowę
    i punkt o zrzeczeniu się praw autorskich brzmi następująco:
    "Wykonawca zrzeka się praw autorskich, oraz wszelkich innych
    praw z tytułu własności dotyczących PROGRAMU na rzecz
    FIRMY z chwilą podpisania ostatniego punktu PROTOKOŁU
    WYKONAWCZEGO."
    Ww. wspomniany protokół wykonawczy to załącznik umowy
    którego punkty były podpisywane przez strony
    sukcesywnie wraz z postępem prac.
    UWAGA!!! Na moim egzemplarzu tego protokołu nie ma żadnego
    podpisu (ani mojego ani firmy). Niestety nie pamiętam czy podpisałem
    ich egzemplarz protokołu (ale chyba nie, bo przyczyną nie podpisania
    mojego egzemplarza była nieobecność tego gostka - a to właśnie on
    miał egzemplarz firmy a nie żaden z pracowników).
    Czy niepodpisanie przez nich mojego egzemplarza (bez względu na podpisy
    na ich egzemplarzu) oznacza że Protokół nie został podpisany?
    Czy mogę żądać od nich okazania ich wersji Protokołu?
    I jeszcze jedno - pod tym Programem jako autor podpisywał
    się jeden z pracowników firmy naruszająć moje osobiste prawo majątkowe
    Czy odszkodowanie które mogę uzyskać od nich będzie mniej więcej
    równoważne z tym które ew. oni by uzyskali ode mnie?
    mumas

    p.s. podczepiłem również tą treść pod odpowiedź Blazeja Filimonowa z
    rozważaniach.