  • 11. Data: 2007-11-07 21:10:31
    Temat: Re: cyfryzacja Ksiąg Wieczystych
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    news:fgt61s$r13$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A wadą jest to że z nowego odpisu trudno cokolwiek zrozumieć ;)

    Odpis to jest małe piwo. Na Zawiadomieniu przysyłanym po zrealizowaniu
    wpisu, to się dopiero można "zwiesić".

  • 12. Data: 2007-11-08 21:53:23
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jerry napisał
    >
    > Prokom albo jakis jego pomiot.

    > 6 zl _od strony_.

    > Odpis zwykly 30 zl - niezaleznie od ilosci stron. Pelny - 60 zl.

    Zobacz na przykłądy cen - poniże 85 zł nie zeszli

    Jerry

  • 13. Data: 2007-11-08 23:49:50
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz na przykłądy cen - poniże 85 zł nie zeszli

    Oj, bo to jest strona firmy, która rusza za Ciebie tyłek do Wydziału
    Ksiąg Wieczystych, po czym przesyła do Ciebie poleconym tą księgę, lub
    skanuje i przesyła e-mailem. I za tą usługę pobierają dodatkowe 50 zł.
    Zawsze możesz ruszyć 4 litery do sądu i zrobić to samodzielnie, wtedy
    zapłacisz tylko 30/60 zł

  • 14. Data: 2007-11-09 07:15:56
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Marcin Wasilewski napisał
> [...]
    > Wydziału Ksiąg Wieczystych, po czym przesyła do Ciebie poleconym tą
    > księgę, lub skanuje i przesyła e-mailem. I za tą usługę pobierają

    Taa.. az sie boje sprawdzic po ile odpisy "chodza" na allegro :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 15. Data: 2007-11-09 15:44:26
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skanuje i przesyła e-mailem. I za tą usługę pobierają dodatkowe 50 zł.
    > Zawsze możesz ruszyć 4 litery do sądu i zrobić to samodzielnie, wtedy

    Hmm ....
    a to tak można za kogoś - gdzie tu ustawa o ochronie danych osobowych?

    i dlaczego 30 / 60 ? ostatnio na wnioskach przyklejałem 6 zł ... miesiac
    minął jeszcze mnie nie wezwali do dopłaty - zresztą powinni na dzienniku
    podawczym zawołać....

    tak kombinując ze sposkową teorią dziejów.... może przez takie firmy sie
    czeka półtora miesiaca/dwa? jakim cucem oni mogą dostać odpos w tydzień jak
    normalny człowiek......

    Jerry

  • 16. Data: 2007-11-09 20:30:08
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jerry pisze:
    > a to tak można za kogoś - gdzie tu ustawa o ochronie danych osobowych?

    tam gdzie nie obowiązuje przepis szczególny

    > i dlaczego 30 / 60 ? ostatnio na wnioskach przyklejałem 6 zł ... miesiac
    > minął jeszcze mnie nie wezwali do dopłaty - zresztą powinni na dzienniku
    > podawczym zawołać....

    30/60 za odpis z elektronicznej, a 6 zł za stronę

    KG

  • 17. Data: 2007-11-09 21:04:56
    Od: "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > tam gdzie nie obowiązuje przepis szczególny

    > 30/60 za odpis z elektronicznej, a 6 zł za stronę

    Czyli tak... KW klasyczne, pani dudka na maszynie pewnie z godzine mój wypis
    i kasują za to 6zł. W tym znaczek bo pocztą....

    KW cyfrowe - kobita wprowadza nmer działki drukuje i kasuje 30zl....

    porąbane...

    Jerry

  • 18. Data: 2007-11-10 03:55:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > KW cyfrowe - kobita wprowadza nmer działki drukuje i kasuje 30zl....
    >
    > porąbane...

    To, że państwo bierze 30 zł, za OBOWIĄZKOWY dokument tożsamości, to dopiero
    jest porąbane.

  • 19. Data: 2007-11-10 11:46:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jerry" <jerry@kasuj_i-net.com.pl> napisał

    > Czyli tak... KW klasyczne, pani dudka na maszynie pewnie z godzine
    > mój wypis i kasują za to 6zł. W tym znaczek bo pocztą....

    Faktycznie, tanio.

    > KW cyfrowe - kobita wprowadza nmer działki drukuje i kasuje 30zl....
    > porąbane...

    Żeby mogła od ręki wydrukowac odpis musi istnieć odpowiedni system
    komputerowy. Jego stworzenie i utrzymanie to ogromne koszty.