  • 11. Data: 2012-01-11 12:19:29
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-01-2012 08:38, Liwiusz pisze:

    > Pamiętam, jak paręnaście lat temu było podobnie z pamięciami RAM - też
    > zalało, czy zawiało, czy coś innego, jakąś prawie jedyną fabrykę tych
    > wyrobów, windując ceny na długie miesiące. Dobrze wiedzieć o dyskach,
    > nie będę planował zakupów obecnie ;)
    >
    > Ad rem: pomimo żądania wymiany lub naprawy, sprzedawca może zwrócić
    > gotówkę, chyba że wymiana lub naprawa "wymagają nadmiernych kosztów".
    >
    > Koszt wymiany/naprawy przewyższający cenę zakupu z pewnością spełnia ten
    > warunek.

    ok, ale kasy bez paragonu oddac nie chca.

  • 12. Data: 2012-01-11 12:44:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-11 13:19, K pisze:

    > ok, ale kasy bez paragonu oddac nie chca.

    Jeśli potrafisz w inny sposób udowodnić, że tam kupiłeś, to w sądzie
    powinieneś wygrać :)

    Paragon nie jest niezbędny do dokonania zwrotu.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2012-01-11 15:28:31
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-10 23:54, K pisze:

    > czy ktos moze poradzic, jak to wyglada od strony prawnej w przypadku:
    > - gdyby jednak udalo sie zwrocic pieniadze bez paragonu (ta opcja mnie
    > nie interesuje)?
    > - gdyby nie chcieli wymienic dysku na podobny?
    Korzystałeś z gwarancji czy z niezgodności z umową?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 14. Data: 2012-01-11 18:08:20
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jeśli potrafisz w inny sposób udowodnić, że tam kupiłeś, to w sądzie
    > powinieneś wygrać :)
    >
    > Paragon nie jest niezbędny do dokonania zwrotu.

    Skoro przyjęli mu dysk do naprawy gwarancyjnej to chyba wcześniej
    udowodnij że kupił u nich? Chyba że to nie było w miejscu zakupu a w
    serwisie firmowym.

  • 15. Data: 2012-01-12 20:59:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    jestem w podobnej. w
> [...]
    > interesuje)?
    > - gdyby nie chcieli wymienic dysku na podobny?

    Oddajesz do sklepu?

    Ja zgłosiłem dysk bezpośrednio do serwisu Samsunga i dostałem drugi nowy
    http://telmark.waw.pl/

    ale kurde widzę że nie masz wyjścia:
    http://telmark.waw.pl/index.php?id=9
    "
    Od dnia 5 grudnia 2011 zostanie wstrzymana bezpowrotnie obsługa gwarancyjna
    dysków HDD przez firmę Samsung.

    Dyski które otrzymały RMA w Samsung przed 5 grudnia powinny zostać
    dostarczone do serwisu do dnia 7 grudnia 2011.

    Klientów indywidualnych prosimy o zwrot uszkodzonych dysków u sprzedawcy.

    Szczegółowe informacje są dostępne na stronach firm Samsung oraz Seagate.
    Informacje te mogą ulec zmianie, zależnie od etapu przejęcia obsługi przez
    Seagate.

    Za wszystkie niedogodności przepraszamy"

    No więc nie dziwię się, że chce Cię sklep w chu..a zrobić.

    ALE !!

    http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance/verify_warranty_%26_submit_rma

    Krok 3: Sprawdzenie gwarancji i uruchomienie nowej procedury zwrotu

    Widzę jest Samsung - a weź spróbuj, ja nie mam dysku samsunga przed sobą.

    Jak wyjdzie ok, to ślij do serwisu Seagate. Wymienią na drugi.

    Pozdr

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2012-01-12 21:02:54
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wyjdzie ok, to ślij do serwisu Seagate. Wymienią na drugi.

    kurde węszę dalej... Sklep odda Ci kase a sobie weźmie nowy i sprzeda...ale
    cyrk

    Tylko że może sklep dostać taki z naklejką Refurb (ja taki dostałem rok
    temu) ale sprawny.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2012-01-12 21:20:42
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > sprzeda...ale cyrk
    > Tylko że może sklep dostać taki z naklejką Refurb (ja taki dostałem rok

    6_returns_assistance/samsung-warranty-faq

    Ja bym kazał oddać mi dysk i sam bym załatwił. I gwno by mnie obchodziło że
    gdzieś tam poszedł jakby się tłumaczyli. Nie zgadzasz się na ich propozycję
    i odbierasz dysk.
    Wysyłasz do przedstawiciela. Tutaj paragon nie jest potrzebny, decyduje
    gwarancja fabryczna.
    Drukujesz RMA, i wysyłasz kurierem na swój koszt (jak wysyłałem przez
    TanieKrurier za 19 zeta), spowrotem odsyłają na ich koszt. Musisz kurierem
    wysłać.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2012-01-15 11:30:16
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-01-2012 19:08, cyklista pisze:

    > Skoro przyjęli mu dysk do naprawy gwarancyjnej to chyba wcześniej
    > udowodnij że kupił u nich? Chyba że to nie było w miejscu zakupu a w
    > serwisie firmowym.

    bylo w sklepie w ktorym kupilem, na ta okolicznosc otrzymalem druk RMA
    ze wszystkimi danymi.

  • 19. Data: 2012-01-15 11:30:28

    W dniu 11-01-2012 16:28, Czeslawek pisze:

    > Korzystałeś z gwarancji czy z niezgodności z umową?

    z gwarancji.

  • 20. Data: 2012-01-15 11:32:05

    W dniu 12-01-2012 22:20, Irokez pisze:
> [...]
    > Drukujesz RMA, i wysyłasz kurierem na swój koszt (jak wysyłałem przez
    > TanieKrurier za 19 zeta), spowrotem odsyłają na ich koszt. Musisz

    o i tak chyba zrobie.