eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowego › Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <jeifju$7pa$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Date: Thu, 12 Jan 2012 21:59:22 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 57
    Message-ID: <4f0f49ab$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.243.102
    X-Trace: 1326401963 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1255 83.4.243.102:2187
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:695889
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jeifju$7pa$1@inews.gazeta.pl...
    jestem w podobnej. w
    > sierpniu kupilem dysk samsunga 500gb 2,5".
    ...
    > czy ktos moze poradzic, jak to wyglada od strony prawnej w przypadku:
    > - gdyby jednak udalo sie zwrocic pieniadze bez paragonu (ta opcja mnie nie
    > interesuje)?
    > - gdyby nie chcieli wymienic dysku na podobny?


    Oddajesz do sklepu?

    Ja zgłosiłem dysk bezpośrednio do serwisu Samsunga i dostałem drugi nowy
    http://telmark.waw.pl/

    ale kurde widzę że nie masz wyjścia:
    http://telmark.waw.pl/index.php?id=9
    "
    Od dnia 5 grudnia 2011 zostanie wstrzymana bezpowrotnie obsługa gwarancyjna
    dysków HDD przez firmę Samsung.

    Dyski które otrzymały RMA w Samsung przed 5 grudnia powinny zostać
    dostarczone do serwisu do dnia 7 grudnia 2011.

    Klientów indywidualnych prosimy o zwrot uszkodzonych dysków u sprzedawcy.

    Szczegółowe informacje są dostępne na stronach firm Samsung oraz Seagate.
    Informacje te mogą ulec zmianie, zależnie od etapu przejęcia obsługi przez
    Seagate.

    Za wszystkie niedogodności przepraszamy"



    No więc nie dziwię się, że chce Cię sklep w chu..a zrobić.



    ALE !!

    http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance/verify_warranty_%26_submit_rma

    Krok 3: Sprawdzenie gwarancji i uruchomienie nowej procedury zwrotu

    Widzę jest Samsung - a weź spróbuj, ja nie mam dysku samsunga przed sobą.

    Jak wyjdzie ok, to ślij do serwisu Seagate. Wymienią na drugi.



    Pozdr


    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 12.01.12 21:02 Irokez
  • 12.01.12 21:20 Irokez
  • 15.01.12 11:30 K
  • 15.01.12 11:30 K
  • 15.01.12 11:32 K
  • 15.01.12 15:17 Czeslawek
  • 18.01.12 13:50 K
  • 18.01.12 13:50 K
  • 18.01.12 17:08 Czeslawek
  • 18.01.12 17:11 AZ
  • 18.01.12 17:29 Irokez
  • 18.01.12 19:19 Mateusz
  • 18.01.12 20:17 K
  • 18.01.12 20:19 K
  • 18.01.12 20:32 Irokez

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1