  • 31. Data: 2012-01-18 20:42:38
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-01-2012 21:32, Irokez pisze:
    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Zaraz bo nie trybię. Zgubiłeś paragon a jednak oni mają numer paragonu?
    > To jak imienny był?

    tak, ale to chyba normalne ze maja przypisany numer paragonu do numeru
    seryjnego dysku. po za tym numer paragonu jest tez na zgloszeniu
    reklamacyjnym ktore otrzymalem.

    > Druga sprawa dostałeś papier zatytułowany "gwarancja" ? kto był
    > gwarantem na nim jak tak?

    Papier zatytulowany jest Zloszenie reklamacyjne xxxxx/xx
    na dokumencie nie jest jednoznacznie napisae kto jest gwarantem.

    > Jak nie to gwarantem jest obecnie Seagate, a ten nic nie utylizuje za
    > kasę tylko zamienia sztukę na sztukę.
    > Ja bym żadał dysku na zasadach jak tutaj:
    > http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%2
    6_returns_assistance/samsung-warranty-faq

    > a jak nie to potraktował jak próbę wyłudzenia pieniędzy.

    tak tez im napisalem. jutro zadzwonie do samsung polska i do pihu albo
    do uokik.

  • 32. Data: 2012-01-18 21:35:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    K napisa?(a):

    > Sklep to Gral w Gdańsku/Gdyni, dysk Samsung HM500JI. numer seryjny oraz
    > numer paragonu mam na zgloszeniu reklamacyjnym. teraz sklep twierdzi ze
    > moze mi dac pieniadze i paragon (chyba duplikat?).

    Odpisz grzecznie, ze nie zgadzasz sie na zaproponowany zwrot pieniedzy i
    prosisz o zwrot reklamowanego dysku, bo chcesz samodzielnie oddac go
    producentowi :)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 33. Data: 2012-01-18 22:54:31

    W dniu 18-01-2012 22:35, januszek pisze:
    > Odpisz grzecznie, ze nie zgadzasz sie na zaproponowany zwrot pieniedzy i
    > prosisz o zwrot reklamowanego dysku, bo chcesz samodzielnie oddac go
    > producentowi :)

    tak napisalem. poinformuje tu, co odpisali.