  • 1. Data: 2019-10-14 14:55:11
    Temat: cuda w ziobroturze
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Czy jedno z nagrań z monitoringu na trasie przejazdu rządowej kolumny
    przed wypadkiem w Oświęcimiu zostało zmanipulowane? Takie podejrzenie ma
    obrońca Sebastiana Kościelnika i chce, by biegli je zbadali.
    -Z uzyskanych przeze mnie informacji, wynika, że to nagranie mogło zostać
    zmanipulowane. Chodzi o ostatnie nagranie z kamer monitoringu sprzed
    miejsca wypadku, umieszczonych między dwoma domami - mówi ,,Wyborczej"
    mecenas Pociej. - Na nagraniu załączonym przez prokuraturę do akt
    postępowania widać, jak samochody rządowe poruszają się, potem zwalniają i
    znowu jadą, interesujący jest również czas zapisany na nagraniu. To może
    sugerować, że kilka klatek wycięto i wygląda to tak, jakby kolumna jechała
    wolniej niż w rzeczywistości - opisuje adwokat.
    Podobną kwestię w nagraniu zamieszczonym w 2017 r. w serwisie YouTube
    poruszała firma Tomasza Mikosa, zajmująca się rekonstrukcją wypadków
    drogowych. Jej właściciel pisze na swojej stronie, że ma 15-letnie
    doświadczenie w ,,technicznej i kryminalistycznej rekonstrukcji wypadków
    drogowych". Firma wskazała na wątpliwości dotyczące nagrania z monitoringu.

    ,,Samochody rządowe poruszają się, potem z bliżej nieznanych powodów stoją
    przez kilka klatek, potem na chwilę są w ruchu, by za moment znów zatrzymać
    się, podczas gdy wszystkie pozostałe obrazy przesuwają się" - opisują
    sytuację autorzy nagrania na YouTubie. To zrodziło ich podejrzenie, że ktoś
    mógł ingerować w nagranie z monitoringu, tnąc klatki. A tym samym zmienić
    odczyt szybkości. Zastrzegają jednak, że dla ustalenia właściwej szybkości
    audi jadącego z premier Szydło konieczne jest specjalistyczne badanie z
    zakresu technik rejestracji obrazu."

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,25298718,m
    onitoring-manipulowany.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-10-14 16:36:56
    Temat: Re: cuda w ziobroturze
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wybory odbyły się wczoraj, dostałeś w du.ę na sucho, to teraz siedź cicho przez 4
    lata.

    -----
    "Olin" wrote

  • 3. Data: 2019-10-14 16:46:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Oct 2019 16:36:56 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Wybory odbyły się wczoraj, dostałeś w du.ę na sucho, to teraz siedź cicho przez 4
    lata.

    To jest oficjalne stanowisko Nowogrodzkiej w sprawie juznetu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-10-14 18:10:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2019 o 16:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wybory odbyły się wczoraj, dostałeś w du.ę na sucho, to teraz siedź
    > cicho przez 4 lata.

    Z ciekawości - ty tak na poważnie?

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-10-14 18:50:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli głosowałeś na jakieś tam części rowerowe, to słowa "na sucho" trzeba zamienić
    na "z lubrykantem" czy czego tam używacie i na
    czas przyszły, bo jak Twoi zrealizują jakąkolwiek obietnicę to mi kaktus na wacku
    wyrośnie.

    -----

  • 6. Data: 2019-10-14 18:52:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2019 o 18:50, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > trzeba zamienić na "z lubrykantem" czy czego tam używacie i na czas
    > przyszły, bo jak Twoi zrealizują jakąkolwiek obietnicę to mi kaktus na

    Nie o to pytałem.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-10-14 19:04:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Wybory odbyły się wczoraj, dostałeś w du.ę na sucho, to teraz siedź
    > cicho przez 4 lata.

    Jak chcesz w duchu "polityka ponad prawem": za cztery lata kolejne
    wybory Sejmowe a wybory prezydenta wcześniej. Jak myślisz ile czasu
    będzie trwało formalne sprawdzenie tych "(jakoś tam) uzasadnionych
    wątpliwości"? Poniżej roku "bez pośpiechu"? Okaże się że nie było
    manipulacji to "powolne" rozgrywanie sprawny osłabi efekt dla
    "powątpiewających". Okaże się że manipulacja była będzie lepszy
    czas na polityczne rozegranie.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2019-10-15 12:26:15
    Od: n...@o...pl

    w <5da4a745$0$552$65785112@news.neostrada.pl>, ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    na "z lubrykantem" czy czego tam używacie i na
    > czas przyszły, bo jak Twoi zrealizują jakąkolwiek obietnicę to mi kaktus na wacku

    możesz odpowiedzieć zamiast pitolić jakieś głupoty?

  • 9. Data: 2019-10-15 14:27:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    nie_masz_emaila

    -----

  • 10. Data: 2019-10-15 19:13:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...
> [...]
    >jechała
    >wolniej niż w rzeczywistości - opisuje adwokat.

    Ciekawe ile w tym prawdy/mataczenia, bo to chyba nie jest sprawa jakos
    istotna dla PiS.

    Jesli komus tu zalezy, to BOR, bo dopoki seicento winne, to innych sie
    nie szuka ... a ile tam do przedawnienia trzeba ? :-)

    J.