  • 11. Data: 2019-10-15 19:17:48
    Temat: Re: cuda w ziobroturze
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.10.2019 o 14:55, Olin pisze:

    > ,,Samochody rządowe poruszają się, potem z bliżej nieznanych powodów stoją
    > przez kilka klatek, potem na chwilę są w ruchu, by za moment znów zatrzymać
    > się, podczas gdy wszystkie pozostałe obrazy przesuwają się" - opisują
    > sytuację autorzy nagrania na YouTubie. To zrodziło ich podejrzenie, że ktoś
    > mógł ingerować w nagranie z monitoringu, tnąc klatki. A tym samym zmienić
    > odczyt szybkości. Zastrzegają jednak, że dla ustalenia właściwej szybkości
    > audi jadącego z premier Szydło konieczne jest specjalistyczne badanie z
    > zakresu technik rejestracji obrazu."

    Monitoringi nie zapisują pokladkowo, bo to nieekonomiczne, tylko
    zapisują różnicę w obrazie względem poprzedniej klatki. Tak więc ruch w
    części obrazu przy braku w innym akurat może być jakimś problemem
    technicznym.

    Natomiast na YouTube wrzucane są filmiki w avi, czy mp4 i one są po
    konwersji. To nie jest zapis monitoringu.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2019-10-15 19:21:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Natomiast na YouTube wrzucane są filmiki w avi, czy mp4 i one są po
    > konwersji. To nie jest zapis monitoringu.

    bzdura, ale żeś siknął:))))))))))))))))))))))))

  • 13. Data: 2019-10-15 20:33:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zapisują różnicę w obrazie względem poprzedniej klatki. Tak więc ruch w
    > części obrazu przy braku w innym akurat może być jakimś problemem

    Tak. Wyjątkowo pechowe to straszydło. A to w sejcza pierdolnie, a to
    się płyty połamią, a to akurat jej samochód się nie przesuwa na
    nagraniu. W sumie dobrze że odleciało, bo pecha strasznego przynosi.
    Generalnie seria niefortunnych zdarzeń. Taka z latającego cyrku.
    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-10-15 20:34:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.10.2019 o 20:33, Srek pisze:

> [...]
    > nagraniu. W sumie dobrze że odleciało, bo pecha strasznego przynosi.
    > Generalnie seria niefortunnych zdarzeń. Taka z latającego cyrku.

    ajli ajlo:)

  • 15. Data: 2019-10-16 03:45:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-15, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zapisują różnicę w obrazie względem poprzedniej klatki. Tak więc ruch w
    > części obrazu przy braku w innym akurat może być jakimś problemem

    To nie ma znaczenia o ile tylko zachowano/utworzono ramki kluczowe
    (keyframes, czy jak to po polsku). Sama poklatkowość też nie implikuje
    zapisu pełnych ramek (zdjęć), a jedynie dużo mniejszą częstotliwość.
    Jedyna różnica będzie taka, że kompresja od ramki do ramki będzie mniej
    efektywna bo różnice będą duze.

    Poza tym, film z uszkodzoną ramką kluczową wygląda jak masakra, więc
    trochę wątpie aby o to chodziło w tym komentarzu.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2019-10-16 11:07:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Oct 2019 19:13:44 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ciekawe ile w tym prawdy/mataczenia, bo to chyba nie jest sprawa jakos
    > istotna dla PiS.

    Chyba nie jest i nie była priorytetowa, bo ZTCP - a internety potwierdzają
    - Płaszczak (ówczesny Misiewicz SWiA) spokojnie uczestniczył do samego
    końca w męczennicy smoleńskiej, a dopiero potem zajął się wypadkiem
    Pasztetowej, pełniącej podrzędną funkcję premiery.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl