  • 1. Data: 2019-10-12 18:49:18
    Temat: Postrzelił bandytę który wdarl sie do domu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.rmf24.pl/fakty/polska/news-strzelanina-w-piastow
    ie-30-latek-postrzelil-bandyte-ktory-wd,nId,3274325
    "Policjanci zatrzymali 30-latka, który został zaatakowany w domu. Mężczyzna usłyszał
    w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie zarzuty
    usiłowania zabójstwa".
    Płakać, zgrzytać zębami czy wyjść na ulice???

  • 2. Data: 2019-10-12 19:17:57
    Temat: Re: Postrzelił bandytę który wdarl sie do domu
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ąćęłńóśźż w

> [...]
    > Mężczyzna usłyszał w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie zarzuty
    > usiłowania zabójstwa". Płakać, zgrzytać zębami czy wyjść na ulice???

    "Na wniosek prokuratora trzech mężczyzn zostało tymczasowo aresztowanych.
    Nie przyznali się do zarzucanych im czynów i odmówili złożenia wyjaśnień -
    poinformował prokurator.

    _Niewykluczone, że motywem ich działania mogły być osobiste porachunki._
    Wszyscy zatrzymani mężczyźni nie przyznają się do winy i odmawiają składania
    wyjaśnień. Za przestępstwo, za które usłyszeli zarzuty, może im grozić nawet
    dożywocie."

    I masz panie ąckiwyjaśnienie

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-10-12 19:44:30
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-12 o 19:17, 'TomN' pisze:

> [...]
    > wyjaśnień. Za przestępstwo, za które usłyszeli zarzuty, może im grozić nawet

    To wyjaśnienie jest jakby z innego tematu.
    Dla przypomnienia bo może nie doczytałeś facet został napadnięty
    we własnym domu, strzelał w obronie własnej we własnym domu w odpowiedzi
    na strzały napastnika a kretyn prokurator postawił "zarzuty usiłowania
    zabójstwa".
    Dlaczego on jeszcze jest prokuratorem?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-10-12 20:35:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.10.2019 o 19:44, RadoslawF pisze:

> [...]
    > we własnym domu, strzelał w obronie własnej we własnym domu w odpowiedzi
    > na strzały napastnika a kretyn prokurator postawił "zarzuty usiłowania

    No bo założenie jest takie, że to były "porachunki przestępców" i należy
    dopierniczyć obydwu.

    A ja głupi myślałem, że mam prawo się bronić i nie ma nic do rzeczy, że
    wcześniej z napastnikiem razem kradliśmy czy tam coś.

    MJ

  • 5. Data: 2019-10-12 20:45:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 19:44:30 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]

    > we własnym domu, strzelał w obronie własnej we własnym domu w odpowiedzi
    > na strzały napastnika a kretyn prokurator postawił "zarzuty usiłowania

    bo w Polsce prokurator w zasadzie nieusuwalny ?
    No i dobrze wcelowal w czas wyborczy :-)

    Ale ale ... a gdyby tak byl winny grubsza kwote i nie chcial oddac ani
    pieniedzy, ani palcow ? :-)

    Ale ale ... jak juz obustronna strzelanina sie rozwinela ... obrona
    konieczna czy usilowanie zabojstwa ?
    Bo dwojako mozna na to patrzec po obu stronach :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-10-13 00:41:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > we własnym domu, strzelał w obronie własnej we własnym domu w odpowiedzi
    > na strzały napastnika a kretyn prokurator postawił "zarzuty usiłowania

    Już tu kiedyś tłumaczyłem, że przedstawienie komuś zarzutu, to jeszcze
    nie wyrok. Jakąś czynność procesową z jego udziałem wykonać trzeba było.
    Przedstawienie zarzutu wcale nie musi sie skończyć skierowaniem takiego
    aktu oskarżenia do sądu.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2019-10-13 07:25:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > nie wyrok. Jakąś czynność procesową z jego udziałem wykonać trzeba było.
    > Przedstawienie zarzutu wcale nie musi sie skończyć skierowaniem takiego

    Bardzo słabe tłumaczenie, biorąc pod uwage, że rutynowo ponoć stawiają
    rodzicom co utracili dzieci w wyniku różnych wypadków (ponoć wręcz muszą
    i robią to dla ich dobra), a w sprawach o których akurat dziś pisać nie
    wypada nie mogą się w sobie zebrać i zarzutu postawić.

    --
    Shrek