  • 81. Data: 2023-10-21 22:52:16
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja mogę co najwyżej przedstawić, jak ja sobie to wyobrażam. Jest to
    > bardzo prawdopodobne, że nastąpiło to w ten sposób. BMW jechało ze dwa
    > razy szybciej od KIA. KIA powinna jechać prawym pasem, ale nie jechała.
    > Prawy i środkowy pas ruchu musiał być jednak pusty - co wyjaśnię za chwilę.

    Mniej więcej się zgadza.

    > BMW zbliżając się do KIA nie widząc reakcji na pobłyskwianie światłami
    > postanowiło wyprzedzić prawym pasem KIA zamiast zwolnić i poczekać na
    > ustąpienie pasa.

    Środkowym raczej ale ok - mógł też po prawym albo nawet awaryjnym dla
    "bezpieczeństwa"

    > W tym samym czasie kierowca KIA postanowił ustąpić miejsca BMW.

    > W konsekwencji obydwa samochody znalazły się na środkowym pasie - bo tam
    > chyba doszło do uderzenia.

    No dokladnie.

    I kto ma w takiej sytuacji pierwszeństwo jak dwa samochody jednocześnie
    zjedzają z lewego na środkowy? Więc jak kurwa zajechała, jak miała
    pierwszeństwo? Nie tylko zresztą jak jechała lewym a dowolnym innym (z
    wyjątkiem awaryjenego). Macie ludzi za debili?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2023-10-22 00:17:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Teraz sąd musi ustalić, czy kierowca BMW ponosi winę za wypadek, bo choć
    > ewidentnie popełnił wykroczenie (przekroczenie prędkości), to KIA
    > zajechać mu drogi nie powinna. Ale może nie zajechała, tylko w takim
    > razie czemu BMW nie pojechało prosto lewym wolnym już pasem? Uważam, że
    > winna tu była prędkość BMW. On się na tyle szybko zbliżał do KIA, że nie
    > był w stanie już zareagować na jego manewr.

    Można wyprzedzać z prawej strony gdy są 3 pasy ruchu jadący pojazd
    skrajnym lewym. A środkowym?

    Robert

  • 83. Data: 2023-10-22 00:37:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 22:32, Shrek pisze:

    > Od tego one som. Od tego som one, żeby o wizerunek w mediach policji dbać.

    Wiesz, tylko to też ma swoje granice. Rzucanie bezpodstawnymi
    oskarżeniami tylko po to, by jeden z drugim redaktor mógł sobie newsa
    napisać, nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem tej sytuacji.

    > Oczywiście że traktują poważnie - wyjdź ze swojej bańki. Pomijając tych
    > co oglądają tylko TVpis zdecydowana większość uważa że stachowiak został
    > w kiblu zabity przez policjantów a policja w sprawie wypadku na A1
    > próbował kryć sprawcę.

    Więc nie są mądrzy.

    > Praktycznie zawsze trafiają. A jak się okazuje że w szczegółach się
    > gubią to okazuje się że policja się gubi po całości. Praktycznie za
    > każdym razem. Wskaż trzy grube sprawy gdzie okazało się że nie było coś
    > na rzeczy.

    A na jakiej podstawie mam ej wskazać? Przecież nawet, jak nic nie
    udowodniono, to zawsze można rzucić gównem w wentylator, że mataczono i
    dlatego nie udowodniono.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 84. Data: 2023-10-22 00:40:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 22:52, Shrek pisze:

> [...]
    > pierwszeństwo? Nie tylko zresztą jak jechała lewym a dowolnym innym (z
    > wyjątkiem awaryjenego). Macie ludzi za debili?

    Widzisz, jakiś ty ... . Jeśli BMW zajęło środkowy pas, to miało
    pierwszeństwo. A czy zajęło, czy nie, to trudno powiedzieć. Jeśli
    sygnalizowało zamiar zajęcia, to też KIA nie powinno tego pasa zmieniać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 85. Data: 2023-10-22 00:42:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 22:20, Shrek pisze:

    > Napisał że umarza postępowanie pownieważ zachowanie wynika z choroby a
    > nie z umyślnego działania. Trochę głupio że napisałeś że się nie zna...

    I na tej podstawie doszedłeś do wniosku, że to nieumyślne działanie?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 86. Data: 2023-10-22 00:49:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 22:13, Shrek pisze:
    > Normalnie - masz wypadek, załoga jednego samochodu nie żyje więc
    > zakładasz że drudzy mówią prawdę. Masz morderstwo ofiara nie żyje, więc
    > zakładasz że morderca mówi prawdę? Matce umiera dziecko i w zasadzie nic
    > nie wskazuje na jej udział, stawiasz jej zarzuty. I jak tu nie
    > powiedzieć że macie pojebaną psychikę?

    W wypadku samochodu nic nei zakładam. Po prostu "robię swoje". Kiedyś
    się ustali, kto winien. W wypadku morderstwa podobnie. Tylko jak coś
    ktoś mówi (mordercą będzie jak go skażą prawomocnie), a ja podejrzewam,
    że on mógł zabić, to weryfikuję, czy mówi prawdę. Przykładowo łatwiej
    wykluczyć podejrzanego poprzez sprawdzenie podanego przez niego alibi,
    niż sprawdzać wszystkie możliwe miejsca, w których mógł być, by uznać,
    ze tam go nie było.

    W wypadku matki miała ona szczególny obowiazek opieki nad dzieckiem,
    toteż założenie, że mogła go niedopłacenie i dziecko mogło z tego powodu
    umrzeć raczej jest przejawem mądrości, niż zrytej psychiki. Nikt jej
    zabójstwa przecież nie zarzucał.

    Natomiast z faktu, ze zaczynasz o AED, matce, itd. pisać wnoszę, ze
    sensowne argumenty się już skończyły. Z niecierpliwością oczekuje
    płynnego przejścia do tego, ze na komisariatach, to u nas biją :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 87. Data: 2023-10-22 00:51:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 22:17, Shrek pisze:

    > Wyjasnisz na podstawie przepisów ruchu drogowego jak można zajechać
    > pojazdowi jadącemu lewym pasem drogę na środkowym pasie?
    Będzie trudno, bo to raczej zagadnienie z dziedziny fizyki, niż prawa.
    Sądzę, ze poprzez skręcenie kierownicą.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 88. Data: 2023-10-22 00:52:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Można wyprzedzać z prawej strony gdy są 3 pasy ruchu jadący pojazd
    > skrajnym lewym. A środkowym?

    Nie czuję się specem, ale co do zasady można. Przepis mówi o
    wyprzedzaniu z prawej strony.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 89. Data: 2023-10-22 04:26:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Faktem jest, że policjanci nie mieli nagrania. Rodzina w KIA nie żyła.
    > "Obsada" BMW przedstawiła swoją wersję wydarzeń i na ówczesny stan
    > rzeczy uznano ja za wiarygodną. Po to jest postępowanie, by wyjaśnić
    > wszelkie okoliczności.

    No właśnie nie wygląda, skoro są dwie wersje. Poza tym, jak dajesz tyle
    kredytu policji, to daj też odrobinę tym pismakom. Akurat Rzepa nie jest
    jakimś pospolitym szmatławcem. To gazeta specjalizująca się m.in. w
    zagadnieniach prawnych. Jak mi tam piszą, że eks-policjanci, ludzie z
    drogówki, a obecnie biegli, twierdzą, że ewidentnie udział bmw był
    widoczny od samego pczątku, to nie mam podstaw im nie wierzyć.

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2023-10-22 04:35:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > To mogła być notatka dla rzecznika prasowego - przykładowo. I co do
    > zasady nigdy się tam nie pisze szczegółów. To ma służyć do

    Jeśli przyjąć, że prawdą jest, że zawierała wersję wydarzeń, to jakies
    informacje ntt. musiały tam być.

    --
    Marcin