  • 91. Data: 2023-10-22 06:43:11
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, tylko to też ma swoje granice. Rzucanie bezpodstawnymi
    > oskarżeniami tylko po to, by jeden z drugim redaktor mógł sobie newsa
    > napisać, nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem tej sytuacji.

    Problem w tym, że one nie są bezpodstawen.

    > Więc nie są mądrzy.

    Tak - madrzy są tylko policjanci. Ich mądrość jest wprost legendarna i
    została uwieczniona w niezliczonej ilości dowcipów:P

    > A na jakiej podstawie mam ej wskazać? Przecież nawet, jak nic nie
    > udowodniono, to zawsze można rzucić gównem w wentylator, że mataczono i
    > dlatego nie udowodniono.

    No to zapodawaj takie - z tych grubych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2023-10-22 06:48:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz, jakiś ty ... . Jeśli BMW zajęło środkowy pas, to miało
    > pierwszeństwo. A czy zajęło, czy nie, to trudno powiedzieć. Jeśli
    > sygnalizowało zamiar zajęcia, to też KIA nie powinno tego pasa zmieniać.

    Hmmm. Jeśli i KIA i BMW zmieniały pas jednocześnie to KIA miała
    pierwszeństwo. Skąd pomysł że jeśli zmieniały razem to akurat kia miała
    się powstrzymać o manewru (już pomijając poganianie długimi)?

    Pomijając że BMW nie zajęło środkowego pasa tylko kia i widać to zarówno
    po śladach BMW na jezdni jak i uszkodzeniach. Więc dalej wymyślaj
    scenariusz w którym to nie BMW zapierdalające ponad trzy paki było
    winne. Masz dobrą wyobraźnie jak trzeba kolegów bronić więc coś
    wymyślisz - wierzymy w ciebie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-10-22 06:49:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Można wyprzedzać z prawej strony gdy są 3 pasy ruchu jadący pojazd
    > skrajnym lewym. A środkowym?

    Można (chyba że sygnalizuje manewr prawym kierunkiem).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2023-10-22 06:54:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W wypadku samochodu nic nei zakładam.

    No przecież napisałeś że skoro załoga kii nie żyła to uwierzyli załodze
    BMW bo nie mieli podstaw żeby nie wierzyć:P

    > W wypadku matki miała ona szczególny obowiazek opieki nad dzieckiem,
    > toteż założenie, że mogła go niedopłacenie i dziecko mogło z tego powodu
    > umrzeć raczej jest przejawem mądrości, niż zrytej psychiki.

    To macie nie tylko zrytą psychikę ale i pojebaną mądrość:P

    > Nikt jej
    > zabójstwa przecież nie zarzucał.

    Ale spowodowania śmierci już tak. Przy czym nawet nie określono w
    przybliżeniu w jaki sposób tą śmierć mogłaby spowodować.

    > Natomiast z faktu, ze zaczynasz o AED, matce, itd. pisać wnoszę, ze
    > sensowne argumenty się już skończyły.

    Pokazuje tylko jak absurdane są twoje myśli i nawet jak dostaniesz
    źródełko że AED używa się własnie wtedy kiedy pikawa działa jak nie
    działa to już nie pomoże to przez ponad pięć lat nie potrafisz przyznać
    że się pomyliłeś i idziesz w zaparte. Bo ty się przecież nie mylisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-10-22 06:55:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Będzie trudno, bo to raczej zagadnienie z dziedziny fizyki, niż prawa.
    > Sądzę, ze poprzez skręcenie kierownicą.

    Sądzę że raczej rozmawiamy tu o punkcie widzenia prawa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2023-10-22 06:56:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I na tej podstawie doszedłeś do wniosku, że to nieumyślne działanie?

    A co niby napisał?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2023-10-22 09:50:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 06:54, Shrek pisze:
    > AED używa się własnie wtedy kiedy pikawa działa jak nie działa to już
    > nie pomoże

    Ale użyć trzeba, bo skąd mam wiedzieć dlaczego tętna nie ma. AED coś tam
    sprawdza zanim się odpali.

    Robert

  • 98. Data: 2023-10-22 10:02:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale użyć trzeba, bo skąd mam wiedzieć dlaczego tętna nie ma. AED coś tam
    > sprawdza zanim się odpali.

    Zgadza się podpinasz AED, AED bada rytm serca - jak nie ma to instruje
    żeby "pompować" jak jest i jest niewłaściwy to defiblyruje - nie mi
    tłumacz, tylko robertowi, który twierdzi że AED używa się po tym jak
    piwka stanie i od 5 lat nie potrafi się przyznać do oczywistego błędu.

    Dlatego nalezy unikać wszelkich zbędnych kontaktów z kulsonami - postawi
    ci zarzuty dla twojego dobra bo akurat byłeś obok miejsca przestępstwa -
    najwyżej się umorzy. A potem tak samo będzie skłonny się przyznać do
    tego że jednak się pomylił, jak do tego że AED jednak używa się jak
    pikawa pracuje. Po prostu prędzej się zesra niż przyzna do błędu, bo
    przecież on się nie mylił i nic go nie przekona że białe jest białe a
    czarne jest czarne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2023-10-22 10:24:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.10.2023 o 10:02, Shrek pisze:
    > twierdzi że AED używa się po tym jak piwka stanie

    Może nieporozumienie z nazewnictwom, bo AED nie równa się defibrylatorowi.

    Ja bym powiedział, że AED używa się jak nie ma tętna (możliwe, że z
    powodu, że stanęło). Użyć trzeba bo się nie dowiemy czy pompować czy
    nie. Na tym etapie działa w trybie EKG.

    Robert

  • 100. Data: 2023-10-22 10:35:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może nieporozumienie z nazewnictwom, bo AED nie równa się defibrylatorowi.

    Równa się - każdy AED jest defibrylatorem. Nie każdy defibrylator jest AED.

    > Ja bym powiedział, że AED używa się jak nie ma tętna (możliwe, że z
    > powodu, że stanęło).

    No właśnie nie do końca. Przy zaburzeniach akcji serca jak najbardziej
    może być puls (choć nie musi). Natomist przy tym jak serce rzeczywiście
    stanie to AED ma tyle do roboty, że stwierdza że nie ma nic do roboty.

    Defibrylację się z samej nazwy stosuje wtedy kiedy serce ma rytm, tylko
    zaburzony. Przy braku to nie ma czego defibrylować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!