  • 11. Data: 2010-03-10 22:40:31
    Temat: Re: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hn9360$f1k$...@i...gazeta.pl...
    > Dostałem straszną zjebkę od żony, że niby będzie musiała teraz chodzić
    > kanałami, bo wstydzi się przed sąsiadami.

    e tam, pieniaczysz. co Ty masz za sasiadow ktorzy z tego powodu beda krzywo
    zerkac? na herbatke i ciasteczko nie zaprosza czy jak?

  • 12. Data: 2010-03-10 22:41:31
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Sądzę, że sporo można ugrać.

    spoko z jednek strony mozna jechac na hamerykanow, ze glupie buce boi za
    wszystko pozywaja a zdrugiej strony mozna pozwac bo ktos na zebraniu
    wspolnoty powiedzial, ze ktos tam wisi kilkadziesiat zyla.

  • 13. Data: 2010-03-10 22:41:58
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości grup

    > 10 ro administratorka ma miec kase na koncie. Kasa moze dzis wyjsc
    > z konta, a wcale nie dojsc.

    jak wyjdzie pierwsza sesja elixiru to i dojdzie

  • 14. Data: 2010-03-10 22:44:25
    Od: Koziołek <d...@x...pl>

    scream napisał:
    > Ciekawe. U mnie w bloku (nie ma wspólnoty, zarządza ADM) listy dłużników

    > wywieszane na tablicy informacyjnej. Działa.

    I nikt się im jeszcze nie dobrał do dupy?

    "Informacji o zadłużeniu nie wolno natomiast udostępniać na ogólnodostępnych
    forach internetowych oraz poprzez wywieszenie informacji na klatkach
    schodowych - także w formie "podziękowań" dla płacących opłaty poprzez
    wskazanie numerów lokali, gdyż jest to dość czytelna informacja,
    udostępniona publicznie, o tym, kto nie wnosi opłat."

    http://www.rp.pl/artykul/424965_Czy_zarzadca_moze_uj
    awnic_wspolnocie_dane_dluznika_i_wysokosc_dlugu_.htm

    Koziołek

  • 15. Data: 2010-03-10 22:47:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W Koziołek napisal:
    > http://www.rp.pl/artykul/424965_Czy_zarzadca_moze_uj
    awnic_wspolnocie_dane_dluznika_i_wysokosc_dlugu_.htm

    Na ogolnodostepnych forach i tablicach - nie.
    Na zebraniu wspolnoty lub w pismach adresowanych do czlonkow wspolnoty - tak.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2010-03-10 22:54:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Drugie taka informacja nie miala prawa wypłynać.

    Co to znaczy "wypłynąć"??? Stoisz na stanowisku, że członkowie
    wspólnoty nie mają prawa znać finansów tejże wspólnoty?

    MJ

  • 17. Data: 2010-03-10 23:08:05
    Od: Koziołek <d...@x...pl>

    Stefan.Burczymucha napisał:
    > e tam, pieniaczysz.
    No ba :)

    > co Ty masz za sasiadow ktorzy z tego powodu beda krzywo
    > zerkac? na herbatke i ciasteczko nie zaprosza czy jak?
    Moja żona wyjechała z tekstem: "Jak ja im w oczy spojrzę na korytarzu. Już
    widzę, co będą o nas mówić na placu zabaw" (mamy taki placyk z huśtawkami i
    piaskownicą koło bloków).
    Ale wiesz, to taka, kurwa, okolica, że co drugi "wyżej sra, niż dupę ma" :-/
    Co najmniej jakbyśmy mieszkali w jakimś bewerlihils a nie blokowisku -
    sypialni. Ale robić syf koło śmietników (gdzie są osobne kontenery do
    segregacji) to ludziska potrafią, wrzucać obierki do żółtych a puszki do
    brązowych i takie tam...
    Szczerze to mi by koło dupy latało gdybym ja (albo ktoś inny) z przyczyn
    obiektywnych miał i trzy miesiące zaległości. Zdarza się, różnie w życiu
    bywa. Byle nie przeszarżować i nie nazbierać kilkunastu / kilkudziesięciu
    tysięcy. Mi zdarzyło się - przez te kilka lat jak tam mieszkam - dobić raz
    do czterech czynszów w plecy. Robiliśmy wtedy w firmie duże zlecenie które
    wypompowało ze mnie kasę i musiałem parę miesięcy poczekać na przelewy. Nie
    ukrywam, chudo było. Ale wiedząc, co się kroi, poszedłem wcześniej do
    administracji, powiedziałem co i jak i czy mógłbym mieć taki poślizg bo
    liczę teraz każdą złotówkę. Niby powiedzieli NP i że ok, ale po dwóch kurna
    miesiącach przysłali mi jakieś wezwanie do zapłaty, podpisane NB przez babkę
    z którą rozmawiałem. I tym mnie cholernie podkurwili, bo mogli od razu
    powiedzieć "nie" to poleciałbym do teściowej i pożyczył.
    A i tak po wszystkim doliczyli mi ustawowe odsetki, na czym zarządca (?)
    wspólnota (?) lepiej wyszli, niż gdyby pieniądze leżały na koncie.
    Tak że trochę mi podpadli - do tego stopnia, że po dzisiejszej akcji mam
    ochotę pofatygować się do nich i przyjrzeć się wydatkom na budki dla ptaków
    ("nie głosowanych") oraz na plac zabaw: ten ostatni wybudowany, po trzech
    latach został zmieniony na nowy - w pizdu wywieźli huśtawki i piaskownicę, a
    wich miejsce postawili nowe, co kosztowało wspólnotę trzydzieści parę
    tysięcy złotych.

    Koziołek

  • 18. Data: 2010-03-10 23:20:01
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 10.03.2010, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wroted:

    > Co to znaczy "wypłynąć"??? Stoisz na stanowisku, że członkowie
    > wspólnoty nie mają prawa znać finansów tejże wspólnoty?

    "Finanse", czy imiennie zalegających z opłatami, osoby prywatne?
    Zdziwiłbym się bardzo, gdyby mieli prawo, choć IANAL oczywiście.
    To nie gmina wyznaniowa, której zbiory danych osobowych są wyłączone
    spod działania ustawy.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 19. Data: 2010-03-11 01:44:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > 10 ro administratorka ma miec kase na koncie. Kasa moze dzis wyjsc
    > z konta, a wcale nie dojsc.

    > Watpie. To jest wspolnota mieszkaniowa, gdzie czlonkowie wspolnoty maja
    > prawo miec kompletna informacje finansowa lacznie z podaniem osob
    > i kwot zalegania, gdyz na zewnatrz odpowiadaja solidarnie.
    > Jakby to Gotfryd ujal: syndrom trawniczka? ;)

    A jaką masz gwarancję, że na zebraniu były tylko osoby do tego upoważnione?
    Po za tym członkowie jak chcą to mogę się o taką informację zwrócić, ale
    nie zarząd sam z siebie informuje jak popadnie nawet tych, którzy o tą
    informację nie prosili.

  • 20. Data: 2010-03-11 01:47:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Co to znaczy "wypłynąć"??? Stoisz na stanowisku, że członkowie
    > wspólnoty nie mają prawa znać finansów tejże wspólnoty?

    Finanse wspólnoty to nie to samo co zaległość poszczególnych lokatorów
    podana publicznie.