  • 1. Data: 2010-03-10 19:17:40
    Temat: Ponowny egzamin na prawo jazdy - kiedy?
    Od: WitekS <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy jest jakiś przepis (ustawa) która mówi o tym kiedy można przystąpić
    do ponownego egzaminy na prawo jazdy jeżeli było zatrzymane za jazdę po
    alkoholu. Chodzi mi raczej o konkretny zapis (przepis) który to
    reguluje. Co by się stało gdybym poszedł sobie zdać egzamin np. miesiąc
    wcześniej a prawo jazdy odebrał po skończeniu kary?
    WitekS

  • 2. Data: 2010-03-10 19:37:37
    Temat: Re: Ponowny egzamin na prawo jazdy - kiedy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WitekS pisze:
> [...]
    > reguluje. Co by się stało gdybym poszedł sobie zdać egzamin np. miesiąc
    > wcześniej a prawo jazdy odebrał po skończeniu kary?

    Jakiej kary? Odsiadki? To jak niby zdasz egzamin? Zakazu kierowania
    pojazdami? To jak niby chcesz zdać egzamin bez siadania za kierownicą?

  • 3. Data: 2010-03-10 20:50:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...
    > Jakiej kary? Odsiadki? To jak niby zdasz egzamin? Zakazu kierowania
    > pojazdami? To jak niby chcesz zdać egzamin bez siadania za kierownicą?

    Tak to już jest jak potencjalny zabójca kombinuje, aby wsiąść ponownie.

  • 4. Data: 2010-03-10 21:03:40
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    WitekS pisze:
> [...]
    > reguluje. Co by się stało gdybym poszedł sobie zdać egzamin np. miesiąc
    > wcześniej a prawo jazdy odebrał po skończeniu kary?

    Zeby przystapic do egzaminu musisz miec pismo z urzedu ze mozesz
    przystapic i z jakiego powodu najloepiej zapytaj w urzedzie kiedy
    dostaniesz takowe.

  • 5. Data: 2010-03-10 21:12:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WitekS wrote:
> [...]
    > reguluje. Co by się stało gdybym poszedł sobie zdać egzamin np. miesiąc
    > wcześniej a prawo jazdy odebrał po skończeniu kary?

    Na pewno nie wczesniej niz po uplywie terminu na jaki zostal orzeczony
    zakaz prowadzenia pojazdow.

    Gdzies tam w druczkach jest pytanie o to.
    Jak odpowiesz, że nie masz zakazu, to bekniesz dwukrotnie.
    Za złamanie sądowego zakazu, za co chyba i dwa lata możesz dostać i za
    składanie fałszywego oświadczenia.

  • 6. Data: 2010-03-10 21:25:32
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    witek pisze:

> [...]
    > Jak odpowiesz, że nie masz zakazu, to bekniesz dwukrotnie.
    > Za złamanie sądowego zakazu, za co chyba i dwa lata możesz dostać i za

    Z tym ze jak juz ci minie zakaz to jak cie zlapia milicjonery kosztuje
    cie to 500zl czyli jazda bez uprawnien. oplaca sie bardziej niz 10
    krotne zdawanie egzaminow .

  • 7. Data: 2010-03-10 21:28:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wirefree wrote:

    > Z tym ze jak juz ci minie zakaz to jak cie zlapia milicjonery kosztuje
    > cie to 500zl czyli jazda bez uprawnien. oplaca sie bardziej niz 10
    > krotne zdawanie egzaminow .

    Pytanie bylo kiedy mozna przystapic do egzaminu, a nie kiedy mozna
    przystapic do jezdzenia.

  • 8. Data: 2010-03-10 21:29:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Pytanie bylo kiedy mozna przystapic do egzaminu, a nie kiedy mozna
    > przystapic do jezdzenia.

    Biorąc pod uwagę, ze egzamin składa się m.in. z jeżdżenia - bredzisz.

  • 9. Data: 2010-03-10 21:43:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Biorąc pod uwagę, ze egzamin składa się m.in. z jeżdżenia - bredzisz.

    wiec napisz cos madrzejszego.

  • 10. Data: 2010-03-10 23:58:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WitekS" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co by się stało gdybym poszedł sobie zdać egzamin np. miesiąc wcześniej a

    By zdać egzamin musisz zdać jazdę. Zatem nie możesz tego zrobić, dokąd masz
    sądowny zakaz prowadzenia pojazdów, bo go złamiesz. To samo z kursem -
    jeśli jest wymagany.