  • 1. Data: 2010-03-10 17:30:48
    Temat: Kupił auto z 'zastrzeżeniem komorniczym'
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201003
    10/SZCZECIN/728164212

    Pomijając inne przygody tego pana, to skąd miał wiedzieć, że komornik ma
    jakiekolwiek pretensje do tego samochodu? Przecież na tej zasadzie to auto
    może przejść przez kilku właścicieli i po czasie może się okazać, że ten
    pierwszy miał jakiś problem z komornikiem. Przecież jeśli komornik chce
    zająć samochód, to zajmuje - fizycznie - odholowuje gdzieś na swój parking.
    Na tej zasadzie to niczego nie można kupić z drugiej ręki, bo się może
    okazać, że któryś z poprzednich właścicieli był podmiotem egzekucji
    komorniczej. To jakiś absurd. No chyba, że to jakieś pismakowe bajdurzenie
    i poprzekręcali?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2010-03-10 17:38:06
    Temat: Re: Kupił auto z 'zastrzeżeniem komorniczym'
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > zająć samochód, to zajmuje - fizycznie - odholowuje gdzieś na swój parking.

    Chyba, żartujesz.
    Komornik fizycznie niczego nie zajmuje.
    Po prostu informuje cię, że coś zajął i koniec. I od tego momentu jest
    zajęte. Głową odpowiadasz jak to przehandlujesz.

  • 3. Data: 2010-03-10 17:47:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > Komornik fizycznie niczego nie zajmuje.
    > Po prostu informuje cię, że coś zajął i koniec. I od tego momentu jest
    > zajęte. Głową odpowiadasz jak to przehandlujesz.

    Tylko czy kupujacy 'w dobrej wierze' jest uwolniony od roszczenia
    komorniczego, czy nie?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-03-10 19:25:37
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Na tej zasadzie to niczego nie można kupić z drugiej ręki, bo się może
    > okazać, że któryś z poprzednich właścicieli był podmiotem egzekucji
    > komorniczej.

    Z pierwszej też przecież może być

  • 5. Data: 2010-03-11 10:48:52
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 10 Mar, 18:47, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
    > Tylko czy kupujacy 'w dobrej wierze' jest uwolniony od roszczenia
    > komorniczego, czy nie?

    Nie

  • 6. Data: 2010-03-11 12:22:46
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 10 Mar, 18:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Chyba, artujesz.
    > Komornik fizycznie niczego nie zajmuje.
    > Po prostu informuje ci , e co zaj i koniec. I od tego momentu jest
    > zaj te. G ow odpowiadasz jak to przehandlujesz.

    to przy kupowaniu skad wiedziec czy nie ma zastrzezenia komorniczego
    na danej rzeczy?

  • 7. Data: 2010-03-11 13:18:38
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-03-11 13:22, Kwiatek pisze:

    > to przy kupowaniu skad wiedziec czy nie ma zastrzezenia komorniczego
    > na danej rzeczy?
    W normalnej umowie KS jest na to paragraf, że przedmiot jest wolny od
    praw osób trzecich, nie stanowi zabezpieczenia itd itp.
    Nadal jednak zakładasz uczciwość sprzedawcy w tym względzie, sprawdzić
    nie sprawdzisz.

    --
    MZ

  • 8. Data: 2010-03-11 13:21:46
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 11 Mar, 14:18, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > praw osób trzecich, nie stanowi zabezpieczenia itd itp.
    > Nadal jednak zakładasz uczciwość sprzedawcy w tym względzie, sprawdzić

    to wiem ze wpisuje sie do umowy taki paragraf. ale tak jak rozsadnie
    jest sprawdzic vin tu i owdzie tak ten zastaw komorniczy przydaloby
    sie tez sprawdzic

  • 9. Data: 2010-03-11 13:26:13
    Od: Paweł <b...@m...com>

    .
> [...]
    > się może okazać, że któryś z poprzednich właścicieli był podmiotem
    > egzekucji komorniczej. To jakiś absurd. No chyba, że to jakieś pismakowe

    Przede wszystkim kupił kradzionego po przeszczepie.
    Komornik to pikuś.

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2010-03-11 13:26:58
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 11 Mar, 14:26, Paweł <b...@m...com> wrote:
    > Przede wszystkim kupi kradzionego po przeszczepie.
    > Komornik to piku .

    ano wlasnie. to tez frajer jakis - nie widzial ze albo blache cala
    wspawana miala fura albo numery jakies "nie tegez" byly :D w
    rezultacie - wszyscy mu sie zwalili na glowe