  • 11. Data: 2015-03-21 21:13:02
    Temat: Re: [cross]kolizja - zbite lusterko
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-03-15 o 19:54, Czesław Wiśniak pisze:

    > Oczywiscie, ze nie oznacza. Chodzi o to, ze strona pokrzywdzona twierdzi
    > jedno a druga co innego. Tylko, ze ta pierwsza nie ma zadnych dowodów bo
    > nie ma sladów na lusterku, ktore rzekomo uderzylo w te drugie i tyle.
    > Nie widze tu zadnego problemu.

    Rozumiem, ze zeznania świadków jakoś obalisz?

  • 12. Data: 2015-03-21 21:22:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Rozumiem, ze zeznania świadków jakoś obalisz?

    świadkowie to najsłabszy dowód

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-03-21 21:52:03
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Jak sobie wyobrażasz powyższe zdarzenie w wypadku jadących w jednym
    > kierunku pojazdów?

    Normalnie, jeden wyprzedza drugiego.
    Jednemu lusterko się składa, drugiemu urywa.

  • 14. Data: 2015-03-21 22:08:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-03-15 o 21:22, masti pisze:

    > świadkowie to najsłabszy dowód

    Masz pięciu świadków twierdzących jedno i jednego, który zdarzenia nie
    pamięta.

  • 15. Data: 2015-03-21 22:21:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Masz pięciu świadków twierdzących jedno i jednego, który zdarzenia nie
    > pamięta.

    nie ma znaczenia. badania wykazały, że świadkowie generealnie ściemniają

  • 16. Data: 2015-03-21 23:15:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Masz pięciu świadków twierdzących jedno i jednego, który zdarzenia nie
    > pamięta.

    Nie rozsmieszaj mnie. W ten sposob to ja moge wszystko bo mam 5 kolesi :)

  • 17. Data: 2015-03-21 23:37:47
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    > Masz pięciu świadków twierdzących jedno i jednego, który zdarzenia nie
    > pamięta.

    Nieważni świadkowie. Ważne czyją ciotką jest sędzina.

  • 18. Data: 2015-03-21 23:39:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-03-15 o 23:15, Czesław Wiśniak pisze:

    > Nie rozsmieszaj mnie. W ten sposob to ja moge wszystko bo mam 5 kolesi :)

    Pięciu facetów twierdzi, ze gość przejeżdżając obok urwał im lusterko, a
    sam facet twierdzi, ze nie pamięta tego zdarzenia. Jak sądzisz? Co sąd
    postanowi?

  • 19. Data: 2015-03-21 23:47:50
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Pięciu facetów twierdzi, ze gość przejeżdżając obok urwał im lusterko, a
    > sam facet twierdzi, ze nie pamięta tego zdarzenia. Jak sądzisz? Co sąd
    > postanowi?

    Sąd oddali zarzut.

  • 20. Data: 2015-03-22 04:20:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mruk wrote:
    > a następnie uciekł z miejsca zdarzenia (bo nie zauważył zepsucia).

    a slady na jego samochodzie tez uciekly.
    Bo jak nie ma śladów to raczej, tylko sędzia wie jaki wyrok zapadnie.