  • 1. Data: 2004-09-02 12:26:39
    Temat: reklamacja hulajnogi
    Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam
    Kupiliśmy dziecku hulajnege w jednym z marketów . Po 3 dniach użytkowania
    zepsuła sie, tzn wygięło się toto na czym się staje zeby jeździć. Jak
    kupowaliśmy zauważyłam na opakowaniu, ze mogą używac osoby do 32 kg. Moje
    dziecko ma zaledwie 21 , a hulajnoga tego nie wytrzymała.
    Jutro wybieramy sie zareklamować hulanoge ( coś mnie podkusiło zeby paragon
    zostawić). I tutaj mam pytanie. Czy zażądać zwrotu pieniędzy za bubel ?
    najchętniej bym tak zrobiła ( czy mam prawo?), jak sądzicie czy wogóle mi
    przyjmą reklamacje ?( nikt inny nie korzystał z hulajnogi tylko moje
    dziecko). W razie co na co się powoływać ( jakaś ustawa , art. itp.)

    Z góry dziękuje za rady

    --
    Kasia

  • 2. Data: 2004-09-02 13:38:45
    Temat: Re: reklamacja hulajnogi
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moje dziecko). W razie co na co się powoływać ( jakaś ustawa , art. itp.)

    mysle ze przyjma. Markety raczej pozytywnie rozpatruja reklamacje bublowych
    towarow. Przynajmniej do tej pory nie mialem problemow z reklamacja. Sadze
    ze sa swiadomi ze sprzzedaja produkty marnej jakosci i aby klient byl jednk
    zadowolony rozpatruja je pomyslnie. Dlatego np nie boje sie kupowac tanich
    urzadzen mechanicznych - jak sie popsuje to reklamacja.