  • 1. Data: 2004-09-02 12:42:48
    Temat: Przepisanie nieruchomosci.
    Od: Pikador<p...@k...pl>

    Nieruchomosc (dzialka z domem niewykonczonym), ktora aktualnie
    zamieszkujemy z zona, nalezala w 0,5 do tescia i w 0,5 do tesciowej.
    Tesciowa umarla i wyrokiem sadu, jej czesc zostala podzielona na 3
    dzieci i meza. Aktualnie tesc posiada 0,625 czesci calej nieruchomosci,
    siostra zony 0,125, brat zony 0,125 i moja zona 0,125.
    Wszyscy chca sie zrzec (przepisac) swoja czesc na moja zone, zeby
    zostala ona tylko jedynym wlascicielem nieruchomosci.
    Moje pytanie brzmi jak i gdzie zrobic to przepisanie, zeby jak najmniej
    zaplacic i zeby odbylo sie to w dosc krotkim czasie.

    Pikador

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-09-03 08:07:06
    Temat: Re: Przepisanie nieruchomosci.
    Od: "MałGosia" <gosskaWYTNIJ_TO_COŚ@op.pl>

    Pikador napisał
    > Moje pytanie brzmi jak i gdzie zrobic to przepisanie, zeby jak najmniej
    > zaplacic i zeby odbylo sie to w dosc krotkim czasie.

    U notariusza?

    pozdrawiam
    Gosia