  • 1. Data: 2004-09-02 12:12:48
    Temat: Praca magisterska - całkowite przekazanie praw?
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    zastanawiam sie nad takim problemem - wkrótce tworzę właśnie pracę
    magisterską(oprogramowanie). Jest to efekt kilkuletnich moich doświadczeń i
    badań. Prace nad tym systemem zacząłem już dużo wcześniej niż myślałem o
    pracy magisterskiej a nawet inzynierskiej.

    Oddając pracę przekazuję prawa do niej dla uczelni. Czy ktoś mógłby
    sprecyzować dokładniej jakiego rodzaju są to prawa? Czy uczelnia w takim
    wypadku mogła by sprzedać mój produkt?

  • 2. Data: 2004-09-02 22:40:20
    Od: "beny" <b...@d...pl>

    > Oddając pracę przekazuję prawa do niej dla uczelni. Czy ktoś mógłby
    > sprecyzować dokładniej jakiego rodzaju są to prawa? Czy uczelnia w takim
    > wypadku mogła by sprzedać mój produkt?

    raczej nie
    z tego co sie orientuje to oni nie dysponuja prawem autorskim samemu tylko z
    toba

    jezeli chcieliby ten soft sprzedawac to mosieliby sie z toba dogadywac

    zreszta jezeli prawa autorskie do tego programu bys sprzedal
    osobie trzeciej w calosci i na wylacznosc
    a program byl podstawą twojej pracy magisterskiej
    to IMHO mozesz pozbyc sie tytulu

    pozdrawaim

    Beny