  • 1. Data: 2007-10-24 14:06:08
    Temat: co musi być na metce ubrań
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    Witam,

    sprowadzam ubrania (czapki i szaliki) z Chin.

    Wiem że muszę mieć na metce naklejoną nalepkę z danymi importera, ale
    czy to wszystko? jaki opis po Polsku musi być na etykiecie? może musze
    także wpisać dane producenta i sposób prania?

    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2007-10-25 17:54:24
    Temat: Re: co musi być na metce ubrań
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr pisze:

    > sprowadzam ubrania (czapki i szaliki) z Chin.
    > może musze także wpisać dane producenta i sposób prania?

    Przecież wyroby made in china są jednorazowe i do prania się nie nadają ;)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"