  • 1. Data: 2007-10-24 12:07:26
    Temat: Re: umowa zlecenie a prawo pracy
    Od: grazka <c...@g...com>

    On 24 Paź, 14:02, Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > M.in. odpowiedzialność wykroczeniowa, do tego możliwość ustalenia
    > stosunku pracy przez pracownika.

    > Czyli: określony czas i miejsce, podległość służbowa, itd.? Oczywiście,
    > że to umowa o pracę.

    > Z automatu nie, ale jeśli przyjdzie Ci do głowy wystąpić do sądu o
    > ustalenie - wygraną masz prawie w cuglach.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierdhttp://olgierd.wordpress.com/|||http://olgier
    d.bblog.pl/

    Witam!
    możesz dochodzić na drodze sądowej przekwalifikowanie umowy zlecenia
    na umowę o parce, gdzie będziesz musiała udowodnić, że maiła ona
    znamiona umowy o parce a to chyba nie będzie trudne. O szczegóły
    zapytaj w Inspekcji Pracy jak do tego sie zabrać
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-24 12:25:41
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "grazka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]

    crosspost

    Ogólnie - lubisz bujać się po sądach, denerwować, szarpać nerwy i tracić czas,
    dla kilku stów? Zrób rachunek - czy to się opłaci? SZUKAJ PRACY
    i nie przejmuj się, chyba, że jesteś z tych kłótliwych...

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-10-24 13:42:45
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Marcin P. pisze:
> [...]
    > dla kilku stów? Zrób rachunek - czy to się opłaci? SZUKAJ PRACY
    > i nie przejmuj się, chyba, że jesteś z tych kłótliwych...

    To się opłaci, bo jeśli zostanie to uzanane za stosunek pracy,
    pracodawca będzie musiał zapłacić zaległe składki emerytalne, tak wie
    jeżeli to trwało np. rok, ro już będzie rok oszczędzania na emeryturę
    więcej.

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...com

  • 4. Data: 2007-10-24 17:21:35
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <l...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]

    Absolutnie warto i trzeba.
    Trzeba dac nauczke kutasowi, ktory prawo pracy (oraz ludzi) ma za nic!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-10-24 18:29:22
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Marcin P. napisał(a):
> [...]
    > dla kilku stów? Zrób rachunek - czy to się opłaci? SZUKAJ PRACY
    > i nie przejmuj się, chyba, że jesteś z tych kłótliwych...

    To może zacznijmy wszyscy pracowac na czarno po co nam umowa o pracę.

  • 6. Data: 2007-10-24 20:58:01
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    > Absolutnie warto i trzeba.
    > Trzeba dac nauczke kutasowi, ktory prawo pracy (oraz ludzi) ma za nic!

    Kwestia względna. Wiele lat pracowałem w róznych miejscach na wariackich
    papierach. Czasem ze względu na pieniądze, czasem ze względu na rzeczy,
    których mogłem się nauczyć. nie żałuję.
    Pracę zawsze można zmienić - zawsze jest to rachunek zysków i strat,
    czasem warto z czegoś zrezygnować dla innych korzyści.
    czasem oczywiście jest to świńskie wykorzystywanie - ale nie generalizujmy

    MAc

  • 7. Data: 2007-10-25 08:11:46
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 14:25:41 +0200, Marcin P. napisał(a):

    > Ogólnie - lubisz bujać się po sądach, denerwować, szarpać nerwy i tracić czas,
    > dla kilku stów? Zrób rachunek - czy to się opłaci? SZUKAJ PRACY
    > i nie przejmuj się, chyba, że jesteś z tych kłótliwych...

    Mojej żonie się jako tako opłaciło, a oprócz tego polepszyły się
    warunki pracy dziewczyn które zostały w tamtej pracy. Więc korzyść
    jest - czasami trzeba pomyśleć trochę szerzej niż tylko o własnej
    dupie.

    Pozdrawiam,
    Henry