  • 11. Data: 2013-06-30 10:36:16
    Temat: Re: choroba psychiczna
    Od: p...@g...com

    W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 09:55:46 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > Owszem, pytanie tylko czy konsekwencje maja byc w postaci pierdla,
    >
    > przymusowego leczenia, czy tez przymusowej izolacji.

    Oczywiście IZOLACJI. Jeśli nie kara (czyli pudło), a ktoś go chce leczyć - to niech
    za to płaci. Ja nie zamierzam płacić za przymusowe leczenie wszystkich czubków w
    Polsce. Mam pilniejsze, własne wydatki.

    P.S. [OT] Czy to p...ne (piękne i przydatne!) groups.google musi wstawiać puste linie
    pomiędzy linie cytowane?

    --

    Tnx
    A.

  • 12. Data: 2013-06-30 17:54:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@g...com wrote:

> [...]
    Polsce. Mam pilniejsze, własne wydatki.

    > P.S. [OT] Czy to p...ne (piękne i przydatne!) groups.google musi wstawiać puste

    a izolacja to za darmo jest?
    moze jak juz tak liczysz te swoje podatki to moze dojdziesz do wniosku,
    ze czasami nawet kilkuletnie leczenie wychodzi taniej niz dozywotnia
    izolacja.

  • 13. Data: 2013-06-30 18:33:51
    Od: p...@g...com

    > a izolacja to za darmo jest?

    Nie. Jest znacznie droższa, niż eliminacja.

    > moze jak juz tak liczysz te swoje podatki to moze dojdziesz do wniosku,
    > ze czasami nawet kilkuletnie leczenie wychodzi taniej niz dozywotnia
    > izolacja.

    A znasz kogoś, kogo definitywnie, na 100% psychiatrzy wyleczyli?
    Nie pytam czy "osobiście", ale czy znasz przypadek?
    Bo ja znam tylko kontrprzykłady z Dutroux na czele.
    Za kogoś takiego (wypuszczony, po czym ponownie zabił/zgwałcił/pedifilił),
    to głowę powinien dać psychiatra, który się pod tym podpisał.

    --
    Tnx.
    A.

  • 14. Data: 2013-06-30 19:08:16
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Sunday, 30 June 2013 18:33:51 UTC+2, p...@g...com wrote:

> [...]
    > Za kogoś takiego (wypuszczony, po czym ponownie zabił/zgwałcił/pedifilił),
    > to głowę powinien dać psychiatra, który się pod tym podpisał.

    Weź porpawkę na to, że tylko Ci niewyleczeni trafiają na pierwsze strony gazet.

    AdamK

  • 15. Data: 2013-06-30 22:53:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@g...com wrote:

    > Nie. Jest znacznie droższa, niż eliminacja.

    To ty w takim razie powinienes isc pierwszy do odstrzalu, bo z takimi
    pogladami to ty zdrowy nie jestes, a leczenie lub izolacja jest
    nieoplacalna. Najlpiej odstrzel sie sam, bedzie jeszcze taniej.

    zaloz hitlerjugend. nadawalbys sie.

  • 16. Data: 2013-07-01 00:20:06
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-30 22:53, witek pisze:

> [...]
    > pogladami to ty zdrowy nie jestes, a leczenie lub izolacja jest
    > nieoplacalna. Najlpiej odstrzel sie sam, bedzie jeszcze taniej.

    Reductio ad hitlerjugend. ;-)

    Być może pduwj123 miał kontakt z kimś chorym psychicznie, stąd
    takie podejście.

    --
    rry

  • 17. Data: 2013-07-01 00:42:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RR wrote:

    > Reductio ad hitlerjugend. ;-)
    >
    > Być może pduwj123 miał kontakt z kimś chorym psychicznie, stąd
    > takie podejście.

    co dokladnie niczego nie zmienia.

  • 18. Data: 2013-07-01 06:04:14
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 00:42:16 UTC+2 użytkownik witek napisał:

> [...]

    A Ty masz dyplom psychiatry, żeby oceniać mój stan zdrowia psychicznego?
    Czy tylko Ci się tak "jak gołąb na parapet"?
    "Argumentum ad personam" ? (Polecam Schopenhauera "Erystyka - Sztuka prowadzenia
    sporów")

    W średniowieczu była jeszcze banicja. Dobrze się spisywała. Stosowana również w PRL w
    '82 i nieco później.

    > co dokladnie niczego nie zmienia.

    Czy do Was nie dociera, że psychiatrzy leczą (tłumią objawy), ale nie uleczają?
    40 lat temu Starowicz chwalił się w wywiadzie, że wyleczył dużą grupę
    homoseksualistów.
    No i co? Zakazano leczenia homoseksualistów ;)

    Skoro psychiatrom płacą za leczenie, a tych czubków jest nie tak dużo, podejrzewam,
    że mniej, niż psychiatrów, to który psychiatra odda kurę,
    z której żyje?

    A całkiem serio podtrzymuję tezę, że psychiatra podpisujący się pod wnioskiem o
    zwolnienie chorego psychicznie groźnego dla otoczenia pacjenta
    powinien zapłacić co najmniej dożywotnim zakazem wyk. zawodu, jeśli pacjent
    powtórzy wyczyn. A jeśli pacjent zamordował, to psychiatra ma odpowiadać za
    współudział.

    --
    Tnx
    A.

  • 19. Data: 2013-07-01 09:50:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p...@g...com wrote:
    > Czy do Was nie dociera, że psychiatrzy leczą (tłumią objawy), ale nie uleczają?

    oo, nowy psychiatra sie pojawil. od razu z tytulem profesora

  • 20. Data: 2013-07-01 09:55:33
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 09:50:03 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > oo, nowy psychiatra sie pojawil. od razu z tytulem profesora

    Starannie powycinałeś to, co dotyczyło Ciebie, po czym odpowiadasz podobnym zarzutem?
    Pogratulować umiejętności dyskusji.
    Czyli:
    "
    - gadasz bzdury!