  • 31. Data: 2013-11-07 22:12:43
    Temat: Re: były pracodawca udziela informacji bez mojej zgody
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-07 21:52, andromeda pisze:
    > Dzięki za odpowiedzi, wszystkim.
    >
    > Przyszło mi do głowy jeszcze jedno - na przyszłość. Rozwiązując Umowę o
    > pracę zabezpieczyć się na zakończenie pismem w rodzaju:
    > "Dziękuję za współpracę
    > [...]
    > Proszę (nie życzę sobie), aby zakład udzielał jakichkolwiek opinii i
    > referencji w przypadku takich zapytań z innych zakładów."
    >
    > Czy to ma sens?

    Nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2013-11-08 02:10:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    andromeda wrote:
> [...]
    > Proszę (nie życzę sobie), aby zakład udzielał jakichkolwiek opinii i
    > referencji w przypadku takich zapytań z innych zakładów."

    tylko jako prosba, ktorej nie trzeba spelniac

  • 33. Data: 2013-11-08 08:03:05
    Od: andromeda <j...@e...com.pl>

    A co sądzicie na temat tego artykułu? :

    http://e-prawnik.pl/porady-prawne/prawo-pracy/inform
    acje-od-bylego-
    pracodawcy.html

    Jest tam takie zdanie:

    "W związku z dobrowolnością wydania opinii przyszły pracodawca nie będzie
    mógł domagać się wydania takiej opinii o pracowniku od byłego pracodawcy,
    a tym bardziej uzależnić nawiązanie stosunku pracy od dostarczenia takiej
    opinii."

    Wynika z tego że to nie były pracodawca nie może wydawać, ale przyszły
    pracodawca nie może uzyskiwać takiej opinii...

    Artur

  • 34. Data: 2013-11-08 08:30:44
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    andromeda <j...@e...com.pl> Wrote in message:
> [...]
    >
    > Wynika z tego że to nie były pracodawca nie może wydawać, ale przyszły
    > pracodawca nie może uzyskiwać takiej opinii...

    Nie wiem, skąd wziąłeś to wynikanie. Między "nie może się domagać
    uzyskania" a "nie może uzyskiwać" jest zasadnicza
    różnica.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 35. Data: 2013-11-08 09:03:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-08 08:30, Jacek Midura pisze:

    acje-od-bylego-

    > Nie wiem, skąd wziąłeś to wynikanie. Między "nie może się domagać
    > uzyskania" a "nie może uzyskiwać" jest zasadnicza
    > różnica.

    Gdyby bliskie mu było logiczne myślenie, nie zakładałby tego wątku.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2013-11-08 10:05:17
    Od: andromeda <j...@e...com.pl>

    > Gdyby bliskie mu było logiczne myślenie, nie zakładałby tego wątku.

    Dziękuję...