  • 1. Data: 2013-10-31 21:26:19
    Temat: dostęp do informacji publicznej - prośba o opinię.
    Od: Rafal <r...@s...net>

    Witam,

    Małe miasteczko z UMiG.
    Miasteczko to ma bardzo dobre drogi które są wykorzystywane przez
    młodych gniewnych do rajdów.

    Jako, że jest Straż Gminna postanowiłem zapytać burmistrza (w końcu on
    ich finansuje i niejako nadzoruje) czy mają (straż) na wyposażeniu
    fotoradar, czy ma homologację, kiedy był użyty ostatni raz i ew. ile
    ujawnili wykroczeń w pierwszym kwartale 2013.

    Niestety nie dostałem odpowiedzi na moje pismo.

    Czy wg. Was pytania te są "informacją publiczną"?
    Czy Burmistrz może tak po prostu nie odpisać? (minął 3 miesiąc).

    Dziękuję

    Rafał

  • 2. Data: 2013-10-31 21:45:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal wrote:
> [...]
    > ujawnili wykroczeń w pierwszym kwartale 2013.
    >
    > Niestety nie dostałem odpowiedzi na moje pismo.
    >
    > Czy wg. Was pytania te są "informacją publiczną"?

    tak, myślę, że pytania są informacją publiczną
    Myślę, że burmistrz może śmiało upublicznić tresc pytan, które otrzymał.

    > Czy Burmistrz może tak po prostu nie odpisać? (minął 3 miesiąc).

    Nie.
    Możesz sie poskarżyć piętro wyżej.
    Wyjaśnij tylko jeszcze jak zapytałeś burmistrza i o co.