  • 1. Data: 2013-11-01 09:18:00
    Temat: Dlaczego Polska to dziki kraj? [OT/NTG]
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Obejrzałem kątem oka film wspominkowy o Pileckim.
    Utkwiło mi w głowie jedno jego zdanie, przytoczone przez jego córkę:
    *"Oświęcim, to była fraszka w porównaniu z tym, co przeżyłem tutaj (tj.
    w więzieniu bezpieki na Rakowieckiej)"*

    Zapamiętajcie je. Po to piszę ten post.

    A pytanie z tematu?
    Oto odpowiedź: Polska to dziki kraj, bo ten naród został pozbawiony
    swoich elit. Najpierw przez Niemców (Sonderaktion Krakau), potem przez
    Sowietów (zsyłki inteligencji z terenów zawojowanych po 17.09), potem
    Katyń, kolejne czystki (eliminowanie inteligencji) przy okazji
    "wyzwalania", aż wreszcie stalinowski terror przez 10 lat po wojnie i
    komunistyczna "polityka kadrowa" przez następne 30 lat.
    Wyeliminowano wszystkich, którzy mogliby się przeciwstawić komunie.
    Jeśli ktoś przeżył, to albo był niegroźny (niewiele mógł), albo poszedł
    na współpracę.
    Z tak przesianego narodu pochodzą "nasze" obecne "elity" władzy, w tym
    twórcy prawa. Posłuszni lub skorumpowani.

    Rozciągając powyższe zdanie Pileckiego można stwierdzić, że Holocaust to
    pryszcz w porównaniu ze skalą zbrodni przeciw ludzkości dokonanych na
    dziesiątkach narodów przez komunizm. Ale te narody nie krzyczą dość
    głośno. Przez 50 lat były skutecznie zakneblowane, a teraz już mało kto
    pamięta tamte czasy.

    A gdyby ktoś zechciał przyjrzeć się dokładniej "profilowi
    narodowościowemu NKWD", to też doszedłby do może mało zaskakujących
    wniosków. Ten profil jest mocno spolaryzowany. Jednak brakuje
    samobójców, którzy odważyli by się publicznie tego dowieść.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-11-01 19:08:18
    Temat: Re: Dlaczego Polska to dziki kraj? [OT/NTG]
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >jest mocno spolaryzowany. Jednak brakuje samobójców, którzy odważyli by się

    Nawet wśród Żydów jest wielu antysemitów :)