  • 21. Data: 2008-03-27 08:40:31
    Temat: Re: brak prawa jazdy przy sobie
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On 27 Mar, 02:40, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > To zmień jeszcze język i grupy dyskusyjne.

    dziekuje za porady, ale nie skorzystam. Nie jestes kims odpowiednim do
    udzielania rad.

    Gdybym uzyl innego jezyka, to bys wtedy w ogole nic nie zrozumial

  • 22. Data: 2008-03-27 08:47:47
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On 27 Mar, 02:41, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Bo jesteśmy tym niezainteresowani. Twoje fobie zupełnie nas nie interesują i

    "Jestesmy"? "Nas"?

    Najwyrazniej masz jakis klopot z rozdwojeniem jazni!

    a na grupie prawo najlepiej czujesz sie biorac udzial w pyskowkach
    poza tematem. Zastanow sie, czy na przyszlosc powinienes jednak
    czynnie brac tu udzial. Skup sie poki co na dylematach typu "kawa czy
    herbata" lub "windows czy linux"

  • 23. Data: 2008-03-27 09:58:37
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Mar, 16:54, suddengunfire <d...@g...com> wrote:

    > dlatego zamiast samochodu zmienilem od razu caly kraj i nie mam juz
    > tego typu fobii. Naprawde polecam.

    A w jakim to kraju nie trzeba robic prawa jazdy? bo skoro nie trzeba
    miec dokumentow to po co wyrabiac? Pakistan? Indie?

  • 24. Data: 2008-03-27 10:31:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 27 marzec 2008 09:47
    (autor suddengunfire
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <9...@p...go
    oglegroups.com>):

    > "Jestesmy"? "Nas"?
    > Najwyrazniej masz jakis klopot z rozdwojeniem jazni!

    Nie, wypowiadam się jako reprezentant przynajmniej części grupowiczów.

    > a na grupie prawo najlepiej czujesz sie biorac udzial w pyskowkach
    > poza tematem.

    Zanim zaczniesz diagnozować mnie psychologicznie, opanuj swoje fobie (do
    których sam się przyznałeś) oraz podszkól nieco. A najlepiej udaj to
    swojego kraju.

    > Zastanow sie, czy na przyszlosc powinienes jednak
    > czynnie brac tu udzial. Skup sie poki co na dylematach typu "kawa czy
    > herbata" lub "windows czy linux"

    Nie wszyscy mają dylematy takie jak ty, czyli ,,czemu jestem takim
    nieudacznikiem, że wyrzucono mnie z RP''.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 25. Data: 2008-03-27 11:13:12
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Mar 27, 9:58 am, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > A w jakim to kraju nie trzeba robic prawa jazdy? bo skoro nie trzeba
    > miec dokumentow to po co wyrabiac? Pakistan? Indie?

    czy ty aby na pewno rozumiesz tak do konca o czym ja mowilem?

    Oczywiscie, ze dokumenty nalezaloby posiadac.

    Ale tylko w takich zakreconych miejscach jak RP mozna za ich brak -
    uwaga czytaj uwaznie i powoli: PRZY SOBIE - oberwac kare, jak jakies
    niedobre dziecko. Przeciez to kpina z doroslych ludzi.

  • 26. Data: 2008-03-27 11:18:14
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Mar 27, 10:31 am, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Nie wszyscy mają dylematy takie jak ty, czyli ,,czemu jestem takim
    > nieudacznikiem, że wyrzucono mnie z RP''.

    ja to akurat widze nieco odwrotnie "czemu jestem takim nieudacznikiem,
    ze nikt mnie nie chce poza RP?"

    Ale co glowa, to opinia. Kazdy ma prawo miec swoje zdanie

    PS: przyklad, ktory podales to nie dylemat. Sprawdz sobie przed
    uzyciem znaczenie slowek, znaczenia ktorych nie jestes pewien

    PS2: kde czy gnome? ;)

  • 27. Data: 2008-03-27 11:21:45
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Mar 27, 10:31 am, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > wypowiadam się jako reprezentant przynajmniej części grupowiczów.

    czy wybor byl demokratyczny czy tez, jak to zazwyczaj w twoim
    przypadku, umysliles to po prostu sobie?

  • 28. Data: 2008-03-27 11:22:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 27 marzec 2008 12:18
    (autor suddengunfire
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <f...@8...goog
    legroups.com>):

    > ja to akurat widze nieco odwrotnie "czemu jestem takim nieudacznikiem,
    > ze nikt mnie nie chce poza RP?"

    O tym, że cię tam nie chcą, nie wspominałeś, więc zasugerowałem się tylko
    tym, że mówiłeś, iż musiałeś stąd uciekać przed fobiami.

    > PS: przyklad, ktory podales to nie dylemat.

    Straszne, jak ja to przeżyję....

    > Sprawdz sobie przed
    > uzyciem znaczenie slowek, znaczenia ktorych nie jestes pewien

    No cóż, ty nawet nie potrafisz pisać poprawnie po polsku, więc te drobne
    niedoskonałości językowe sobie wybaczam.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 29. Data: 2008-03-27 11:34:58
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Mar 27, 11:22 am, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > O tym, że cię tam nie chcą, nie wspominałeś, więc zasugerowałem się tylko
    > tym, że mówiłeś, iż musiałeś stąd uciekać przed fobiami.

    naprawde tak pisalem czy wyobraznia znowu zaczyna platac ci figle?

  • 30. Data: 2008-03-27 11:44:08
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Mar 27, 11:22 am, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Straszne, jak ja to przeżyję....

    przezyjesz, nie martw sie. Historia uczy, ze najwieksze tumany maja
    najwyzsze szanse przezycia. To smierc osob wyjatkowych jest zawsze
    przedwczesna

    > niedoskonałości językowe sobie wybaczam.

    zbyt wiele i wspanialomyslnie sobie wybaczasz. Krzywdzisz sie tym i
    upowszechniasz glupote, to nie fair