  • 11. Data: 2008-03-25 11:57:56
    Temat: Re: brak prawa jazdy przy sobie
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "suddengunfire" <d...@g...com> napisał
    >a co jesli nie mam akurat przy sobie prawa jazdy ani zadnego innego
    >dokumentu?

    Tożsamość ustala się na podstawie oświadczenia innej osoby (jak ktoś inny
    mający dokumenty jest i sytuacja nie budzi podejrzeń) i sprawdzenie w bazie.
    W innym przypadku można doprowadzić do jednostki celem ustalenia tożsamości,
    sprawdzenia w bazie, rozeznania w miejscu zamieszkania, sprawdzenia
    notowania linii papilarnych za pomocą urządzenia elektronicznego itd.

    Jak tożsamość jest znana, to czy ktość posiada prawo jazdy można sprwdzić w
    bazie danych CEPIK.

  • 12. Data: 2008-03-25 14:59:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    suddengunfire wrote:

    > a co jesli nie mam akurat przy sobie prawa jazdy ani zadnego innego
    > dokumentu?

    dalej pojdziesz na piechotę, albo zmienisz samochod na niebieską taksówkę.

  • 13. Data: 2008-03-25 15:06:24
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Wg taryfikatora 50 zl.

    Art. 95. KW Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając przy sobie wymaganych
    dokumentów,

    podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

    Cezar

  • 14. Data: 2008-03-25 15:07:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cezar wrote:

    > Art. 95. KW Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając przy
    > sobie wymaganych dokumentów,
    >
    > podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

    ale to dopiero w sądzie grodzkim.

  • 15. Data: 2008-03-25 15:54:48
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On 25 Mar, 14:59, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > dalej pojdziesz na piechotę, albo zmienisz samochod na niebieską taksówkę.

    dlatego zamiast samochodu zmienilem od razu caly kraj i nie mam juz
    tego typu fobii. Naprawde polecam.

  • 16. Data: 2008-03-26 08:26:46
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    LukaszS pisze:
    > Nie wiem, jak w
    > innych miastach ale w KRK w policyjnych autach często jest terminal, na
    > którym pan policjant może sobie wszystko sprawdzić on-line nie
    > zawracając głowy dyżurnemu.

    te terminale IMHO to oni maja chyba dla szpanu bo jeszcze nie widzialem
    ich w uzyciu (slask, katowice, tychy) za kazdym razem zawracali d...
    znaczy glowe dyzurnemu.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 17. Data: 2008-03-26 13:26:22
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "suddengunfire" <d...@g...com> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    > dalej pojdziesz na piechotę, albo zmienisz samochod na niebieską taksówkę.

    dlatego zamiast samochodu zmienilem od razu caly kraj i nie mam juz

    Bzdury gadasz. Zmieniłeś kraj, zmień też grupy dyskusyjne, w których się
    udzielasz, na takie, w których ziomale z nowego kraju dyskutują o swoich
    problemach.

  • 18. Data: 2008-03-26 13:56:27
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On 26 Mar, 13:26, "Mariusz" <m...@i...pl> wrote:

    > Bzdury gadasz. Zmieniłeś kraj, zmień też grupy dyskusyjne, w których się
    > udzielasz, na takie, w których ziomale z nowego kraju dyskutują o swoich
    > problemach.

    Glupstwa pleciesz. Fakt ze w RP zle sie zarzadza wcale nie ma
    bezposredniego wplywu na to, co i jak sie dzieje na grupach
    dyskusyjnych. Twoj niewiele majacy wspolnego z tematem post nic nie
    zmieni z faktu, ze w mojej okolicy nikt nie bedzie robil ceregieli z
    braku dokumentow przy sobie, a ty u siebie dostaniesz za kare mandat.
    Nie widze powodu, dla ktorego rezydenci RP mieliby tego nie wiedziec

  • 19. Data: 2008-03-27 02:40:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 25 marzec 2008 16:54
    (autor suddengunfire
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <f...@i...go
    oglegroups.com>):

    > dlatego zamiast samochodu zmienilem od razu caly kraj i nie mam juz
    > tego typu fobii. Naprawde polecam.

    To zmień jeszcze język i grupy dyskusyjne.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 20. Data: 2008-03-27 02:41:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 26 marzec 2008 14:56
    (autor suddengunfire
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    oglegroups.com>):

> [...]
    > braku dokumentow przy sobie, a ty u siebie dostaniesz za kare mandat.
    > Nie widze powodu, dla ktorego rezydenci RP mieliby tego nie wiedziec

    Bo jesteśmy tym niezainteresowani. Twoje fobie zupełnie nas nie interesują i
    zalecamy ich pielęgnację w innym zakątku sieci, najlepiej gdzieś w
    okolicach /dev/null.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com