  • 31. Data: 2008-03-27 11:56:59
    Temat: Re: brak prawa jazdy przy sobie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 27 marzec 2008 12:34
    (autor suddengunfire
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <9...@t...go
    oglegroups.com>):

    > naprawde tak pisalem czy wyobraznia znowu zaczyna platac ci figle?

    Na to wygląda, że pisałeś
    więc oprócz fobii masz zaniki pamięci. Może to wina klimatu, w jakim
    przebywasz?

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 32. Data: 2008-03-27 12:14:52
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Mar 27, 11:56 am, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > więc oprócz fobii masz zaniki pamięci. Może to wina klimatu, w jakim
    > przebywasz?

    przeciez to ja mialem zaczac cie diagnozowac psychologicznie a okazuje
    sie, ze to ty juz dawno zalozyles mi teczke!

    co jeszcze mi dolega pani doktor?

    Coz, pozostaje ci tylko pogratulowac checi merytorycznej dyskusji.. A
    moze to nie kwestia checi lecz kompetencji?

    W kazdym badz razie musisz byc strasznie ponizany w zyciu rodzinnym i
    zawodowym, skoro tak nie potrafisz sie powstrzymac od wytrzasania
    przez internet!

    Nie martw sie, z czasem wszystko sie ulozy

  • 33. Data: 2008-04-09 11:39:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Oczywiscie skrot myslowy: zaplacic = przyjac mandat.
    > Bo rozumiem, ze jesli ktos doslownie zaplaci (nie bedac cudzoziemcem), to
    > odjedzie bez problemu :)

    Odjedzie, odjedzie. Tylko, że być może w nieznanym kierunku. No chyba, że
    wie gdzie jest miejscowy areszt;) A dla młodego policjanta, 1000 zł nagrody
    od komendanta za ujęcie łapówkarza to kąsek nie lada jaki;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 34. Data: 2008-04-09 11:41:52