  • 531. Data: 2022-01-24 21:00:37
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A teraz podziel to na dwa - od litwy w dół i w górę. I widać, że w
    > każdym z tych dwóch z osobna brak wyraźnej korelacji za to jedyną
    > wyraźną jest podział na europę starą i demoludy (plus grecja).

    Ciekawa logika, taka szurska :D

    A jakby tak umarlaków podzielić na 2 grupy -- nieszczepionych i szczepionych --
    w wyszłoby że w grupie szczepionych umarli wszyscy. Czyli ewidentnie
    szczepionka przyniosła stratę, bo wszyscy umarli.

  • 532. Data: 2022-01-24 21:04:24
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Była jakas mocno pojebana akcja gdzie koleś "zaraził się" nowotworem,
    > ale szczegółów już nie pamiętam.
    >
    > A już wiem z tasiemcem...
    > https://www.totylkoteoria.pl/nowotwory-zakazne/
    > Nie znam strony - szurska?

    I to jak!
    https://www.totylkoteoria.pl/historia-antyszczepionk
    owcy/

  • 533. Data: 2022-01-24 21:07:03
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A tak na poważnie - blokujesz namnażanie się wirusa na tak niskim
    > poziomie, że nie dochodzi do zakażenia i rozwinięcia choroby.

    A od którego momentu liczy się zakażenie?

  • 534. Data: 2022-01-24 21:13:59
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > I tylko o tym piszę. Ten wykres tak naprawdę pokazuje co innego -
    > podziel sobie na dwie części od litwy w górę i w dół. Dla każdej połówki
    > nie będzie już takiej ładnej idealnie liniowej zależności (zwłaszcza da
    > dolnej) natomiast pięknie widać podział na starą i bogatą europę oraz
    > demoludy i "biedną" grecję.

    Czekam więc na jakąś światłą teorię :D
    Np. że to kąt naświetlania przez słońcę, zresztą sam wymyślaj.

    Poza tym ktoś tu zapadł w sen 20-letni -- Portugalia czy Włochy to mniej więcej
    taki sam standard życia jak Polska, Czechy czy Słowacja.

  • 535. Data: 2022-01-24 21:49:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 20:58, n...@o...pl pisze:

    > Czyli twierdzisz, że szczepionka nie działa, ale mniej zaszczepionych umiera.
    > To pewnie z powodu rodzaju igły (skoro szczepionka nie działa).

    Miarą skuteczności szczepionki dalej odficjalnie jest zapobieganie
    chorobie a nie jej ciężkiemu przebiegowi. Skoro nie zapobiega, to jako
    szczepionka nie działa. Tak jak nie działa samochód który się popsuł i
    nie jeżdzi, mimo że można w nim przeczekać deszcz jak czekasz na
    assistance.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 536. Data: 2022-01-24 21:51:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2022 o 21:00, n...@o...pl pisze:

    > Ciekawa logika, taka szurska :D

    Dlaczego szurska. Masz koincydencję i sugeruje ona związek między
    zgonami a szczepionką (i pewnie tak jest), ale jak się dobrze przyjrzeć
    to nic nie udowania a dominujący czynnik (w tej akurat grafice) jest
    inny. Gdzieś była stronka z koincydencjami z dupy.

    > A jakby tak umarlaków podzielić na 2 grupy -- nieszczepionych i szczepionych --
    > w wyszłoby że w grupie szczepionych umarli wszyscy. Czyli ewidentnie
    > szczepionka przyniosła stratę, bo wszyscy umarli.

    O - sam widzisz. Nie każda konincydencja to od razu związek przyczynowo
    skutkowy, nie mówiąc już o dowodzie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 537. Data: 2022-01-24 23:33:35
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Miarą skuteczności szczepionki dalej odficjalnie jest zapobieganie
    > chorobie a nie jej ciężkiemu przebiegowi.

    Miarą skuteczności szczepionki jest ilość wytworzonych przeciwciał po
    szczepieniu.

    > Skoro nie zapobiega, to jako
    > szczepionka nie działa.

    A jak wychodzi z badań?

  • 538. Data: 2022-01-24 23:35:59
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zgonami a szczepionką (i pewnie tak jest), ale jak się dobrze przyjrzeć
    > to nic nie udowania a dominujący czynnik (w tej akurat grafice) jest

    Jaki?

    > O - sam widzisz. Nie każda konincydencja to od razu związek przyczynowo
    > skutkowy, nie mówiąc już o dowodzie.

    Musiałem zmanipulować w twoim stylu, aby wyszła bzdura. Tobie też dobrze idzie.

  • 539. Data: 2022-01-25 00:29:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 18:35, Shrek pisze:

    > Nie wiem, bo są w języku którego nie znam. Moje prawo.

    > Dokładnie - prosić o jedne poważne badanie dostyczące skuteczności
    > przeciw zakażeniu omikron w "pełnej dawce" w normalnym języku i jak krew
    > w piach. Wszyscy przecież wiedzą, więc nikt nie zbadał;)

    Nie uważam, że jedynym normalnym językiem jest taki, który ty znasz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 540. Data: 2022-01-25 00:45:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 20:19, n...@o...pl pisze:

    > Rakiem czy wirusem powodującym raka?

    To była raczej podpowiedź skąd szury biorą swoje teorie.
    Coś gdzieś tam usłyszą, coś przeczytają, coś wyrwą z kontekstu, coś
    przekręcą celowo... i wychodzi im, że rakiem można się zarazić.
    Zastanawia mnie, czy ci niby poważni ludzie powtarzają te brednie
    nieświadomie z wrodzonej głupoty, czy dlatego, żeby nie podpaść swojemu
    skretyniałemu elektoratowi.

    Pozdrawiam
    Piotr