  • 1. Data: 2006-08-17 09:38:43
    Temat: bezprawne zajecie komornicze
    Od: "Jacek JJ" <s...@p...pl>

    Witam
    tuz po rozpoczeciu dzialalnosci gospodarczej ok 2 lata spotkala mnie niemila
    niespodzianka. Otoz okazalo sie ze pomieszczenie ktore wlasnie na swoja
    dzialalnosc wynajalem, bylo wczesniej wynajmowane innej firmie, ktora
    popadla w dlugi. W pierwszych kilku dniach po otwarciu mojej firmy odwiedzil
    mnie komornik i pomimo moich protestow dokonal zajecia mojego dopiero co
    zakupionego towaru na wniosek wierzyciela poprzedniego najemcy lokalu.
    komornik twierdzil ze tamta firma nadal istnieje i w zezwoleniu na
    prowadzenie dzialalnosci widnieje ten adres i ze wierzyciel tamtej firmy
    nakazal zajecie majatku znajdujacego sie pod tym adresem.
    nie pomoglo to ze pokazywalem mu moje faktury zakupu towarow ktore usilowal
    zajac. ostatecznie nie wpuscilem go dalej niz na przedsionek, gdzie bylo tez
    troche towaru, i ten wlasnie towar komornik zajal.
    Wartosc tego towaru to okolo 6 tys zl. W sadzie trwal dlugi i bezsensowny
    boj z wierzycielem tamtej firmy, utrudniali jak mogli, a jak nie mogli to i
    tak utrudniali. koniec koncow jednak musilei przegrac co stalo sie kilka dni
    temu.
    Efekt taki ze towar sad mi zwolnil, ale przez 2 lata mialem zajete kilka
    metrow kwadratowych magazynu, no i stojacy w nim towar ktorego nie moglem
    sprzedawac.

    Chce teraz jakies zadoscuczynienia od tej dziwnej firmy ktora spowodowala
    zablokowanie przez komornika mojego towaru. Pytanie czego moge sie domagac?
    odsetek od wartosci towaru? bo w zasadzie to w 2 lata obrocilbym tym towarem
    tyle razy ze zarobilbym 20 razy tyle co odsetki.
    Czy ktos ma podobne doswiadczenia?
    Co udalo sie wyegzekwowac w podobnych sytuacjach?
    Bardzo prosze o pomoc, poniewaz nie chce by takie rzczy mogly uchodzic
    plazem.