  • 1. Data: 2006-08-17 09:11:14
    Temat: olanei rozporzadzenia ministra
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ciekawi mnie jedna sprawa. Na jakiej podstawie Pan Ziobro wydal
    rozporzadzenie w ktorym domaga sie karania przez prokuratorow wedlug
    swojego wymyslonego scehmatu (chodzi o dolegliwosc kary- wnioskowanie o
    konfiskate aut) skoro prokuratorzy sa ponoc niezalezni.
    I druga sprawa, jezlei prokuraor postanowi ze jego zdaniem kara jest
    zbyt dolegliwa i zadecyduje o nie wnioskowaniu o przepadek narzedzia
    sluzacego do popelnenia przestepstwa to czy Ziobro ma prawo go z tego
    powodu odwolac.
    Przeczy to razaco temu co ten czlowiek wygadywal niedawno w mediach.

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony

  • 2. Data: 2006-08-17 09:31:46
    Temat: Re: olanei rozporzadzenia ministra
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:ec1br0$6j$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > swojego wymyslonego scehmatu (chodzi o dolegliwosc kary- wnioskowanie o
    > konfiskate aut) skoro prokuratorzy sa ponoc niezalezni.

    Ja tam sie na prawie nie znam, ale zawsze mi sie wydawalo ze to sedziowie sa
    niezalezni, a prokuratorzy
    jak cala budzetowka robia co im kaze "gora".

    Daniel

  • 3. Data: 2006-08-17 09:42:19
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

> [...]
    > dolegliwa i zadecyduje o nie wnioskowaniu o przepadek narzedzia sluzacego
    > do popelnenia przestepstwa to czy Ziobro ma prawo go z tego powodu

    Ja nie słyszałem o żadnym rozporządzeniu, zapewne były to wytyczne.
    Proponuję zacząć poszukiwania od ustawy o prokuraturze, która w istocie,
    delikatnie mówiąc, jest lekko schizofreniczna: por. art. 8 i 10 ustawy.

    Marcin.

  • 4. Data: 2006-08-17 09:50:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
> [...]
    > niezalezni, a prokuratorzy
    > jak cala budzetowka robia co im kaze "gora".

    sedziowie sa niezawisli

  • 5. Data: 2006-08-17 10:34:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > zbyt dolegliwa i zadecyduje o nie wnioskowaniu o przepadek narzedzia
    > sluzacego do popelnenia przestepstwa to czy Ziobro ma prawo go z tego

    TV była nieprecyzyjna. Ziobro nie odwołał ich z urzędu prokuratora lecz
    z funkcji kierowniczej szefa Prokuratury Rejonowej w ... - do tego ma
    zapewne prawo. Osobniki te są nadal prokuratorami, ale "szeregowymi".

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2006-08-17 12:04:59
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > TV była nieprecyzyjna. Ziobro nie odwołał ich z urzędu prokuratora lecz
    > z funkcji kierowniczej szefa Prokuratury Rejonowej w ... - do tego ma
    > zapewne prawo. Osobniki te są nadal prokuratorami, ale "szeregowymi".

    no i jak widac z 'rozporzadzeniem' tez sie rozpedzili ...

  • 7. Data: 2006-08-17 12:19:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Krzemiński wrote:

    > Ja nie słyszałem o żadnym rozporządzeniu, zapewne były to wytyczne.

    Czyli wracamy do starego, dobrego "prawa" powielaczowego, jak za
    głębokiej komuny?

  • 8. Data: 2006-08-17 13:16:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czyli wracamy do starego, dobrego "prawa" powielaczowego, jak za
    > głębokiej komuny?

    Ty chyba nie wiesz co to było "prawo powielaczowe".

  • 9. Data: 2006-08-17 20:37:22
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał(a):

> [...]
    > swojego wymyslonego scehmatu (chodzi o dolegliwosc kary- wnioskowanie o
    > konfiskate aut) skoro prokuratorzy sa ponoc niezalezni.

    To nie zadne rozporądzenie, tylko wytyczne.
    Prokuratorzy nie są niezalezni.

> [...]
    > zbyt dolegliwa i zadecyduje o nie wnioskowaniu o przepadek narzedzia
    > sluzacego do popelnenia przestepstwa to czy Ziobro ma prawo go z tego

    Wytyczne Ziobry w tej częsci (i nie tylko tej) są niezgodne z prawem. Każąc
    kierować wnioski o przepadek samochodów - w sytuacji, gdy nie ma do tego
    podstawy prawnej, bo nie stanowi jej z całą pewnością art. 44 par. 2 kk -
    Ziobro popełnia przestepstwo z art. 231 par. 1 kk. Za co niestety moze
    odpowiadać jedynie przez Trybunałem Stanu, a nie przed zwykłym sądem...

  • 10. Data: 2006-08-18 09:31:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał(a):

    > To nie zadne rozporądzenie, tylko wytyczne.
    > Prokuratorzy nie są niezalezni.

    pytalem o rozporzadzenie bo o tym trabili w dziennikach

> [...]
    > podstawy prawnej, bo nie stanowi jej z całą pewnością art. 44 par. 2 kk -

    nie masz racji.

    Ale faktem jest ze powinien stanac przed trybunalem, ale to mialo by
    zwiazek ze zniewazaniem organu RP (Trybunal) i niedopoelnienie obowiazku
    w pewnych sprawach. (chocby instrukcja 0015 i wystawpienie Jaroslawa K.
    brata prezydenta Lecha Kaczynskiego :) )

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?