  • 1. Data: 2006-08-17 07:37:51
    Temat: Wniosek o zniesienie kosztow postępowania sądowego - Jaki artykul ????
    Od: Kuba_Skce <k...@W...wp.pl>

    Na podstawie jakiedo artykulu mogę złożyć wniosek o zniesienie kosztów
    postępowania sądowego przy sprawie rozwodowej?
    Mogę taki wniosek złożyć razem z pozwem, czy raczej muszę zapłącić a
    potem ubiegać sie o zwrot kosztów??
    Prosze piszcie na maila, bo żadko jestem na grupach

    Pozdrawiam
    Qba

  • 2. Data: 2006-08-17 08:07:36
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "Kuba_Skce" <k...@W...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Prosze piszcie na maila,

    A jakas konkretna czcionka?:-)

    Angie

  • 3. Data: 2006-08-17 08:24:07
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

> [...]
    > postępowania sądowego przy sprawie rozwodowej?
    > Mogę taki wniosek złożyć razem z pozwem, czy raczej muszę zapłącić a potem

    art 102 ustwy o kosztach sadowych . razem z pozwem może być.

    > Prosze piszcie na maila, bo żadko jestem na grupach

    Od tego jest grupa, zeby pisac na grupe.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-17 22:47:52
    Od: Kuba_Skce <k...@W...wp.pl>

    Użytkownik Angie napisał:
    > Użytkownik "Kuba_Skce" <k...@W...wp.pl> napisał w wiadomości

    hehehehe,
    bardzo dowcipne, a usatysfakcjonowala Cie Twoje odpowiedz ????