  • 11. Data: 2004-03-24 08:53:01
    Temat: Re: bank dal ciala a zus zrobil problem
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    vl wrote:
    > czyli jakby zaniosla do zus'u dowod wplaty z odpowiednia data
    > to rozwiaze to problem?

    oczywiscie, dlatego na poczcie glownej sa nieraz w nocy kolejki - ludzie chca
    miec potwierdzenie wplaty z odpowiednia datą :-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2004-03-24 10:18:51
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ZUSu nei obchodzi z jakiego powodu kasy nie ma na czas. Jeżeli wynikłą z
    > tego jakaś szkoda, masz roszczenie zwrotne do banku, czyli możesz żądać,
    > żeby bank który zawinił naprawił wyrządzone szkody, np poprzez pokrycie
    > odsetek z tytułu opóxnienia.

    A jaka szkode poniosl ZUS z powodu spoznienia o 1 dzien?!

    Gdyby ZUS dzialal jak normalna firma rynkowa, nie
    robilby takich numerow. Ale poki co tkwi w glebokim
    PRL.

    WOJSAL

  • 13. Data: 2004-03-24 12:01:03
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    [edymon] wrote:

    > Użytkownik vl napisał:
    > [ciach]
    >
    > Zdecyduj sie czy PKO BP czy PKO SA.

    Przeciez wyraznie napisal PKO BP SA.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2004-03-24 12:07:08
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    grupa wrote:

> [...]

    Moze zle zrozumialem ale bank "nabroil" w ten sposob, ze zlecenie bylo w
    terminie,
    a obciazenie konta juz nie...

    Troche dziwi ta nerwowosc ZUS (o 1 dzien) w stosunku do innych ubezpienien
    niz dobrowolne chorobowe pracodawcy..

    Z tego co wiem z doswiadczenia to pracownicy nic nie grozi... jest
    ubezpieniona a mama .. no coz.. moze ponowniezglosic sie do ubezpienienia
    dobrowolnego chorobowego ( chociaz dziwie sie po co ale to inna sprawa)

    przypadku gdyby mamaponiosla jakies straty z powodu bledu banku
    mozna myslec o wniesieniu o odszkodowanie...

    Boguslaw